کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آموزش فیلمسازی


برید به فرهنگسرای نزدیک محلتون ثبت نام کنید
سه روز در هفنه. سه کلاس کارگردانی، تصویربرداری، فیلمنامه نویسی
اطلاعات بیشتر، اینجا کلیک کنید
درباره سطح کلاسها هم پرسیدم، به دلیل حضور همه اقشار ، احتمالا از سطح ابتدایی شروع میکنن.

نظرات 3 + ارسال نظر
عطار شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 23:31

شکور یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 14:27

آورین که اطلاع رسانی کردید

فریدا حصاری یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 20:55

لطفا این پست رو از طرف من بذارید.


صورت جلسه اولین جلسه سال جدید 15/1/1394
فریدا حصاری

این جلسه با شیرینی دادن آقای زرگر شروع شد. جای همه خالی.

در ابتدا آقای شکوری بحث را آغاز کردند. صحبت های ایشان از 3 بخش اصلی تشکیل میشد:
1) با به اتمام رسیدن پروژه ها، تمامی کار های آن خاتمه نمی یابد و مدیر اجرایی باید کار را به نقطه پایان برساند. برای مثال برداشتن بنر های فیلم های اکران شده از درب های ورودی. همچنین عکس های گرفته شده از فعالیت های اخیر هنوز به آرشیو کانون اضافه نشده اند.

2) در مورد روز کانون نیز توضیحاتی داده شد مبنی بر اینکه خانم نجاتی مدیریت امور شکلی و آقای شکوری امور ماهوی را بر عهده دارند.
نکته ای نیز بیان کردند که چه در این پروژه و چه در پروژه های دیگر، هر دو مدیر نسبت به عملکرد مسوولیت تضامنی دارند. بدین معنا که علاوه بر مسوولیتی که خود بر عهده دارند نسبت به کل پروژه نیز مسوول اند.
هم چنین گفته شد که فیلم دلقک زود تر از روز کانون آماده می شود و در مورد اینکه اکران این فیلم در روز کانون ویا در روز جداگانه ای انجام شود نظرسنجی انجام شد (تعداد حاضرین کم تر از حد نصاب رای گیری بود)

3) نکته سوم درباره به تعویق افتادن جلسه آقای سعید پشت مشهدی بود. آقای شکوری در رابطه با جلسات عزل به 3 نکته اشاره کردند:
1. اینگونه جلسات نباید محدود به 1 ساعت باشند.
2. جلسات باید حد نصاب رای گیری داشته باشند.
3. باید قواعدی موضوعه برای جلسات عزل داشته باشیم و اصول عدالت در آن رعایت شود.
درباره لزوم برگزاری این جلسه هم گفتند که موضوع پشت مشهدی مستقیماً به حیثیت کانون، مدیریت و دموکراسی کانون باز میگردد که به آن لطمه وارد شده است. آقای زرگر هم گفتند که این موضوع زیادی طولانی شده است و بهتر است خاتمه پیدا کند. ایشان تاریخ جلسه را 2شنبه ساعت11:30 تا 14 و یا چهارشنبه اعلام کردند و گفتند یکی از این دو روز قطعی خواهد شد.

در ادامه آقای زرگر در صحبت های خودشان فیلم های در دست اکران و زمان آن ها را نام برد. هم چنین به ضعف تبلیغات در مورد کلاس عکاسی اشاره کردند و گفتند این کلاس با این که خواهان کم نداشت اما به دلیل ضعف تبلیغات به حد نصاب نرسید.

آقای شکوری هم در بحثی مرتبط اضافه کردند: اگر ضعف مدیریتی به مسائل مالی و یا حیثیت کانون لطمه نزند فقط به حیثیت فرد در رای گیری ها صدمه وارد میشود. اما اگر به امور مالی و یا اعتبار کانون لطمه زند، برای مقابله با آن و ضمانت اجرای آن با خلا قانونی مواجهیم.
و روی این جمله تاکید فراوان داشتند که:'طبق نظام حقوقی کانون، مبنی بر اینکه زمانی قانون وضع میشود که خلا قانونی حس شود، در این جلسه این خلا احساس شد و طبق اساسنامه، مسوول اساسنامه باید برای پر کردن آن پیشنهاد قانونی ارائه دهد. '

اگر چیزی از قلم افتاده لطفا ذکر کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد