کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران هابیت قابل توجه معین یوسفی فر

میدونم اکران هابیت تو تالار مولویه 

ولی تاریخ اکران کیه ؟ چی روزی ؟

نظرات 10 + ارسال نظر
زرگر سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 23:16

بسم الله، خو حاجی اس ام اس هم میشه داد پرسید.
فک کنم هفته دوم بعد عید

شکور سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 23:34

شما دوتا چه تیمی هستید که همچین سوالی رو تو باید تو وبلاگ از معین بپرسی؟
این پست مفهومش چیه؟
شکورم

به شکور چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 01:24

مفهومش اینه که من تمامی کانتکت های موبایلم پاک شده . شماره کسی رو ندارم .
گلخندان

گلی!!! تو همین دو ساعت پیش به من زنگ زدی!! خوب می تونستی از من بگیری شماره اش رو!!!
شکوم

به شکور چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 09:12

یاذم رفت . شماره تو رو یه جا یادداشت کرده بودم . داشتم .
میتونم این پست رو حذف کنم .
گلخندان

برخورداری چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 09:56

به گلی و مسئول وبلاگ چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 14:42

خانم حیدری؟ چرا به سوال گلخندان پاسخ نمی دید؟
شکور

ها مگه از من پرسیدن چیزی؟! من فکر کردم مخاطب اقای یوسفی ان خب.
مریم حیدری

به خانم حیدری چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 15:58

گلخندان گفته:
میتونم این پست رو حذف کنم .

با اینکه در انتهای نقطه گذاشته ولی به نظرم میخواسته بپرسه که آیا میتونه حذف کنه یا نه.
حتی اگه سوالی هم نبود، شما باس ری اکشن نشون بدید دیگه

شکورم

اها. خب الان متوجه شدم.
مریم حیدری

مریم حیدری چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 16:10

به اقای گلخندان :
خب نمیشه که. حق ندارید بعد از گذاشتن پست حذفش کنید مث اینکه نویسنده ها حق ندارن تو پستشون وقتی ویرایش میکنن جمله ای رو حذف کنن اینم مث همونه یعنی متنی که گذاشتید رو نمیتونید حذف کنید چه برسه کلا پست رو حذف بخواید بکنید.
مریم حیدری

معین یوسفی فر چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 21:55

خب جواب گلخندانو دادین... اینم گذاشتم بگم که خوندم کل پستو

به خانم حیدری چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 22:24

خوندم نظرتون رو
محمد گلخندان

حاجی اینکه گفتی نظر رو خوندی، یه کار بسیار شایسته است که خیلی از بچه ها عمل نمیکنن بهش... خیلی داره خوشم میاد ازت مرد. البت گیجی ها ولی فعلاً که گلی.

دمت گرم
شکور
_____
اکی :)
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد