کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

انتقال تجربه/هشدار!!/رویش/عکس/آرشیو

سلام به همه

وقتی داشیم فعالیت ها رو برای جشنواره رویش جمع آوری می کردیم

دیدیم مقدار قابل توجه ای از فعالیت ها یا فاقد عکس هستند

یا سه چهار تا عکس بیشتر ندارند که ما چند تا از اونا رو برای جشنواره

از دست دادیم به غیر ازجشنواره رویش آرشیو کانون از این مدارک وخاطرات محروم میشه

به عنوان مسئول آرشیو عرض می کنم

 

هر فعالیتی که از این به بعد انجام خواهد شد

مدیر اجرایی موظف هست که به مسئول آرشیو چند دسته اطلاعات

رو تحویل بده ( عکس،پوستر،تراکت،استند،بنر،بلیط،فیلم ویرایش شده

فیلم گرفته شده از پروژه و....)

پ.ن:در مورد تبلیغات هر انچه به پروژه تعلق گرفته منظور است

نظرات 6 + ارسال نظر
زرگر پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 19:42

افرین

شکورم پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 19:52

خیلی خوب که بعد از مدت ها باز یه پست انتقال تجربه نوشته شد
من هم همیشه این پیشنهادات رو داشتم
ولی توجه داری که این یه الزامه؟
به نظر من این الزام نمیتونه توسط مسئول آرشیو انجام بشه.
مطابق با بند ه از فصل چهارم اساسنامه ی کانون، صرفاً وجود این مسئولیت قانونی قلمداد شده و وظایف و حقوق و اختیارات این سمت به عرف سپرده شده.
به نظر من ، الزامی که داری میذاری، الزامی نیست که تا به حال عرف برای مسئول آرشیو به وجود آوردنش رو ممکن دونسته باشه.
ازین لحاظ به نظرم مسئول آرشیو صرفاً باید پیشنهادش رو به نهاد تصمیم گیری بده و این نهاد تصمیم گیریه که این الزامات رو قانونی کنه.
مسئول آرشیو مثلاً فقط میتونه الزام کنه که مدیران، عکس هاشون رو در فلان پوشه بذارن نه اینکه الزام کنه حتماً عکس بیارن.
همونطور که مسئول وبلاگ نمیتونه الزام کنه مدیران گزارش فعالیت بنویسن بلکه میتونه الزام کنه که گزارش فعالیت ها با دسته بندی خاص نوشته بشه.
(نوشتن گزارش فعالیت یه الزام اساسنامه ایه نه الزامی که مسئول اساسنامه ایجاد کرده باشه)

خواستار نظر تفسیری مسئول اساسنامه ام
شکور

حرفت درسته ولی چون مسئول اساسنامه تو جلسه گفت توی اساسنامه الزام هست که مدیران اجرایی باید اون دسته اطلاعات رو به
مسئول آرشیو تحویل بدن
منم از همون الزام استفاده کردم
قربانی
-----------------------
واقعاً امیر همچین حرفی زده؟
تو اساسنامه همچین الزامی تا به حال ندیده ام بابا!
استنادش به کدوم ماده است؟
مسئول اساسنامه باید این رو اثبات کنه وگرنه اصل بر عدم مسئولیت و برائته
شکور

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 00:34

یه چیزی بگم دوستانی که تو جلسه قبلی بودند هم قضاوت کنند
امیر حیدری تو جلسه داشت در مورد خانم حسینی و عکس گرفتن ازاکران صحبت میکرد که فکر کنم اذعان کرد که همچین الزامی هست اگر کسی دیگه ای اینو شنیده بگه واگرنه من اشتباه کرده ام

امیر حیدری چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 03:06

مهدی قربانی و نقل قول عجیب دیگری
حاجی چرا تو حواست نیست. یا حالا که میبینی حواس نداری چرا نمیری صورت جلسه رو بخونی؟؟ یا اگه متوجه نمیشی چرا نمیپرسی؟؟؟ چرا همین جور رو هوا نقل قول میکنی؟؟؟؟ هفته پیش تو کانون هم توضیح دادم برات، در جلسه گفته شد ما 2 فعالیت عمده برای مسئول آرشیو داریم یکی دسته بندی و آرشیو فیلم ها یکی دسته بندی و آرشیو فعالیت ها. اولویتمون هم دسته بندی و آرشیو فعالیت هاست. حالا در این مسیر اگه کوتاهی بشه و فعالیت ها درست آرشیو نشه مسئول مستقیم این کوتاهی مسئول آرشیو هست، مگر اینکه قبلا به صورت کتبی در وبلاگ به مدیر اجرایی پروژه بگی که اقا اطلاعات پروژه ات تا الان تو آرشیو نیس و دیتایی نداریم. اون وقت مسیول میشه مدیر اجرایی.

به امیر حیدری پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 14:14

حاجی وقتی میگی اگه تو به مدیر اجرای بگی عکس ها و..... فعالیت ها رو بیاره
و اون نیاره مسئولیت از تو برداشته میشه و متوجه مدیر اجرایی میشه این یعنی چی؟
یعنی یا تو اساسنامه هست این الزام یا تو عرف
واگرنه مدیر اجرایی چرا باید تو چیزی که ملزم نبوده مورد انتقاد قرار بگیره
تازه من از مدیر جلسه پرسیدم و اونم گفت خانم ترابی و امیر حیدری به این مسئله اذعان کردنند

محمد مهدی اهل خیر(قربانی)

مدیر جلسه فایل صوتی رو داره و روزی هم که تو کتنون داشتم برات توضیح میدادم حرف های من رو تاییید میکرد.
مهم تر از هر چیز اینه که تو بدونی وقتی داری از کسی نقل قول میکنی باید امین باشی و همون جمله ای رو که اون شخص گفته رو بگی، نه برداشت شخصی خودت رو.
امیر حیدری - مسئول اساسنامه.
-----------------------------------------------------------
در رابطه با سوالی که پرسیدی:
مسئول آرشیو یک وظیفه ای داره. اگه کسی باعث بشه مسئول آرشیو نتونه وظیفه اش رو انجام بده بار مسئولیت از شونه مسئول آرشیو برداشته میشه. روش اثبات اینکه طرف کمک نکرده هم اعلام در وبلاگ هست و لا غیر. یعنی بعدا تو اگه 1000 بار بگی من حضوری گفتم فلان چیز رو به من بدین قبول نمیکنیم ازت. باید در وبلاگ درخواستت ثبت شده باشه.
مسئول اساسنامه

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 01:45

قبلش که من با مدیر جلسه صحبت میکردم بهم گفت همچین چیزی گفته شده بعدشم تو نظر بعدی گفتم که اگه کسی اینو شنیده تایید کنه واگر نه من اشتباه میکنم پس هرجی بر من نیست جز اینکه بگم اشتباه کردم. قضییه امین بودن دیگه چیه!!!!!

امیر جون جوابی که دادی ربطی به سوال من نداشت .سوال من درباره آرشیو نبوده که.
سوال من در مورد مدیر اجرایی هر پروژه و الزام یا عدم الزامی است که در مورد عکس گرفتن .فیلم و......از پروژه تو اساسنامه داره

فکر کنم دوتامون دچار سوتفاهم شدیم
فکر کنم تو جلسه بحث بشه بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد