کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

استعفای لوکیشنی

در این یک هفته من یک سفری برام پیش اومد و نتونستم مسئولیت لوکیشن رو عهده دار باشم و مریم حیدری عزیز قبول کرد و حواسش بود به لوکیشن. وارد کانون که شدم همه معترض بودن که چرا این چند روزه لوکیشن به هم ریخته است و خب وقتی حضور ندارم چطوری ممکنه اونطور که باید و شاید رسیدگی کنم؟ همینطور هم سر اکران «من سم هستم» نتونستم حضور داشته باشم.

درباره مسئولیت لوکیشن باید بگم که می خوام استعفا بدم و اونطور که از یک مسئول انتظار میره فرصت نمی کنم که عهده دار وظیفه ام باشم و نیازمند زمان زیادیه که درحال حاضر فکر نمی کنم درست باشه ادامه بدم. می دونم کم و کاستی های بوده با این حال ببخشید اگه نشد که بهتر از این ها فعالیت کنم. واقعا دلم می خواست مسئولیت رو تمام کنم اما بعضی وقت ها یکسری اتفاقات پیبش بینی نشده ای می افته که قبل از پذیرش مسئولیت نبوده و باعث می شه ادامه پیدا کردن مسئولیت با سختی همراه باشه.

و اینکه با توجه به رای گیری معاونت لوکیشن که نتیجه اش اعلام میشه خانم مراد پور مسئولیت رو بر عهده خواهند داشت.


نظرات 2 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 20:08

شما از اعضای خوب کانونید
امیدوارم هر اتفاقی که میفته، عرقتون رو نسبت به تشکل دانشجویی خودتون از دست ندید

ممنونم آقای شکوری
:)

شهسواریان

زرگر یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 20:31

خسته نباشید .ایشالاسمت های بعدی...
اما این که نبودید خانم حیدری قبول کردن !!! اصن چرا خبردار نشدیم ما، خیلی سکرت عمل کردید دو طرف....

ممنون
باس قبلش خودم میذاشتم وبلاگ
شهسواربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد