کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چند نکته در مورد وبلاگ / اعلام فعالیت

سلام .  چند تا نکته رو باید اعلام کنم .



1.  همون طور که میدونید قابلیت جدیدی به بلاگ اسکای اضافه شده که میشه  با استفاده از  اون ویدئو  اپلود کرده و پست گذاشت برای انجام این کار میتونید از گزینه ی  نماشا که تو صفحه ی یادداشت جدید موجود استفاده کنید. هم چنین به دسته بندی های وبلاگ دسته بندی ویدئو های خاص رو اضافه کردم که پست هایی با این مضمون دسته بندی مشخص داشته باشند .لطف کنید اگر پستی میذارید که مربوط به این دسته اس دسته بندی مناسب رو فراموش نکنید.  

 

2. برگه مسئولین و معاونین سابق و حال سمت ها  به روز رسانی شد. تشکر ویژه از آقای زرگر که کمک کردن.


3 .دو روزی که من سفر بودم خانم شهسواریان لطف کردن به وبلاگ رسیدگی کردن که ازشون بسیار تشکر میکنم . فعالین : نیلوفر شهسواریان  




نظرات 1 + ارسال نظر
زرگر چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 22:22

آفرین ، فقط چرا فونت تغییر کرد؟

فونت ؟
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد