کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چند نکته در مورد وبلاگ / اعلام فعالیت

سلام .  چند تا نکته رو باید اعلام کنم .



1.  همون طور که میدونید قابلیت جدیدی به بلاگ اسکای اضافه شده که میشه  با استفاده از  اون ویدئو  اپلود کرده و پست گذاشت برای انجام این کار میتونید از گزینه ی  نماشا که تو صفحه ی یادداشت جدید موجود استفاده کنید. هم چنین به دسته بندی های وبلاگ دسته بندی ویدئو های خاص رو اضافه کردم که پست هایی با این مضمون دسته بندی مشخص داشته باشند .لطف کنید اگر پستی میذارید که مربوط به این دسته اس دسته بندی مناسب رو فراموش نکنید.  

 

2. برگه مسئولین و معاونین سابق و حال سمت ها  به روز رسانی شد. تشکر ویژه از آقای زرگر که کمک کردن.


3 .دو روزی که من سفر بودم خانم شهسواریان لطف کردن به وبلاگ رسیدگی کردن که ازشون بسیار تشکر میکنم . فعالین : نیلوفر شهسواریان  




فصل میهمان شدن طوطی ها / از چه سیاره ای آمده ای؟

همیشه وقتی صدای نق نق و بلوط خورد کردنشان را می شنوم، یاد گذشته های نه چندان دور کانون می افتم، نه خیلی دور که هیچکدامتان (جز عطار) نبودید و نه آنقدر نزدیک که اغلبتان به یاد دارید.


http://upcity.ir/images2/91004836620277456062.jpg

  ادامه مطلب ...

فردا:دهمین جلسه از کشکول 5شنبه ها / اولین جلسه احتمالی از سری جدید کارگاه ویرایش تجربی فیلم (تدوین)

از این جهت نوشتم «جلسه ی احتمالی» چون اگه کسایی که میخوان یاد بگیرن کمتر از 5 نفر بیان، صرف نمیکنه که برگزار بشه.

پس دوستانی که علاقه مندان به این کلاس رو تو کانون میشناسن، خودشون هماهنگ کنن که همه بیان وگرنه فردا طبق روال سابق کشکول با موضوعات جلوه های ویژه و بررسی فیلم ها برگزار خواهد شد.

فردا ساعت 9:30

اتاق کانون

شکورم