کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک پایان خوب

عکس ها و فیلم های روز جمعه و البته اون یک جلسه تمرینی که من هم بودم، روی سیستم ریخته شد.




بنده از همین تریبون با جناب کارگردان اتمام حجت می کنم که ما اسکلت ساختمون رو سالم تحویل دادیما. 

رای گیری معاونت لوکیشن

سنجاق تا یک هفته

این یه نفر کاندید معاونت لوکیشن هستند، درحد چند کلمه مختصر معرفی می کنم. انتخاب با شماست:


1- پریماه مراد پور

از اعضای خوب و با سابقه و شناخته شده ی کانون هستند و پیش از این هم مسئولیت لوکیشن را برعهده داشته اند.

2- شهرزاد رمضانی

از اعضای جدید و با انگیزه ی کانون که به فعالیت کردن در این زمینه علاقه دارند و با لوکیشن  آشنایی دارند.

3- فریدا حصاری

ایشان هم از اعضای جدید و علاقه مند به فعالیت های کانونی هستند.

درخواست لوکیشن

لطفا سه روز سنجاق شود 

برای برنامه بررسی فیلم لوکیشن کانون رو احتیاج دارم در روز یکشنبه 10 اسفند ساعت 12-2 و یکشنبه 17 اسفند ساعت 12-2 . 

نتیجه رای گیری معاونت وبلاگ

در این پست، 34 نفر حق رای داشتند و 12 نفر رای دادند.

آقای احمدی با 10 رای معاون مسئول وبلاگ شدند.