کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت

گزارش فعالیت نصب بنر و استند و تراکت

بختیاری

حاجی حسینی

عبقریان

طغیونی

شهسواریان

مرادپور

زرگر

ویرایش ساعت 19 و 4 اسفند

مسئول کامپیوتر - نتیجه آرا- جلسه و خودم

1- خانم برخورداری نتیجه رای گیری وبلاگ ؟


2- مسئول کامپیوتر نداریم، از علاقه مندان به این سمت خواهش میشود اظهار تمایل کنن، سریعتر رای گیریش رو بزارم.

3- در حال پیدا کردن تایم مناسبی برای برگزاری جلسه با موضوع سعید پشت مشهدی هستم . ایشالا به زودی فیکسش میکنم.


4- گیجی و کلافگی این روزهام رو ببخشید، ایشالا درست میشم.

                                                                                                    خوب باشید.

                                                                                                         زرگرم

یک پیشنهاد و رای گیری

تا پنجشنبه شب مهلت رای گیری و سنجاق است.

خب روز جلسات هم شد شنبه ها ،ساعت 12-13 . دانید که حضور دبیر در حلسات هفتگی  اهمیت داره ،میخوام اگر بشه ساعت جلسه بشه 13-14که بتونم باشم ، لطفا موافقت یا مخالفتتون رو اعلام کنید.

اکران فیلم فجر

امروز طی چند مرتبه صحبتی که داشتم با خانم احمدی فیلم های اعترافات .... و خداحافظی طولانی قطعی شد.(18 و 19 اسفند)

رخ دیوانه رو گفتم باز هم حرف زدن اما مثل این یه ارگان دولتی پشت فیلم هست که اجازه اکران خصوصی قبل اکران کشوری نمیده. عوامل این دو فیلم رو خودشون هماهنگ میکنن. البته که فرزاد موتمن از خودمونه...

خانم ترابی هم کارهای اسپانسر رو پیگیری میکنن. پروژه کانونیه قطعا همه درگیر میشیم و همه ملزم هستند به مشارکت.

انشالا از هفته اینده سخت درگیر این پروژه میشیم همه تا اخر سال.

فعالین تا الان: من ، امیر حیدری

همه بخوانیم: لوکیشن

من از اولی که مسئول لوکیشن شدم دلم نمی خواست یکسری گوشزدهایی را به اعضا داشته باشم اما حالا با دیدن رعایت نکردن خیلی چیزها مجبور شدم بگویم که :


  ادامه مطلب ...

جذاب‌ترین جلوه‌های‌ ویژه سال ۲۰۱۴

از سایت فرارو:
پایگاه اینترنتی «دانش مشهور» (popsci.com) در مطلبی به معرفی شگفت انگیزترین و مشکل ترین جلوه های ویژه فیلم های ساخته شده در سال ۲۰۱۴ پرداخته است.

مراحل ساخت فیلم جنگ ستارگان (سال ۱۹۷۷) دارای یکی از اولین جلوه های عظیم دیجیتال در یک فیلم بود. فیلم سازان قبلا عقیده داشتند که انجام برخی تغییرات در یک فیلم حتی بوسیله کامپیوتر غیر ممکن است اما امروزه همه چیز تغییر کرده و فیلم سازان قادرند تقریبا هر جلوه باورنکردنی را اعمال کنند.

جلوه های ویژه

 نمایی از فیلم جنگ ستارگان 

ادامه مطلب ...

سوال از مسئول وبلاگ

در ایام اخیر، یا مراجعه ی اعضا به وبلاگ کانون بسیار کم شده یا تعداد اظهار نظر های اعضا در آن. چنانچه با این گزاره موافقید و  این امر را برای اهداف کانونی کانون (به ویژه اطلاع رسانی و حفظ انسجام کانون) نامطلوب می دانید، برای حل این معضل، در حال انجام چه تلاش هایی هستید؟

شکور

برنامه نقد و بررسی فیلم

من هفته ای ذو ساعت تا دو ساعت و نیم به یه لوکیشن جهت این برنامه احتیاج دارم . اگه لوکیشن پرده ویدیو پروژکتور رو داشته باشه بهتره . 

هر هفته یه فیلم نیم ساعت بررسی میشه . سعی هم میشه که توی انتخاب فیلم ها و روز و ساعت از نظر علاقه مندان هم استفاده بشه . 

دو روز قبل از هر برنامه هم یه پست در مورد اجازه استفاده از لوکیشن تو وبلاگ قرار داده میشه . 


اولین صورت جلسه اسفند ماه

این است صورت جلسه اولین جلسه ترم من:

اول صحبت ها خانم اسدی درمورد مسئول فعلی کامپیوتر سراغ گرفتن و گفتن که فعلا مسئول کامپیوتر نداریم؛ و ایشون کار واجبی با مسئول کامپیوتر دارن که البته نمیتونستن بگن.

خانم شهسواریان گفتن که ممکنه برای اکران شنبه (من سم هستم) نباشن و اگر کسی میتونه برای کنک بهشون اعلام آمادگی کنه .

و اما صحبت های آقای حیدری:

1.تذکر هایی به خانم شهسواریان دادن؛ اول اینکه گزارش فعالیت هاشون کم بوده برای مسئولیت هایی که داشتم به خصوص برای اکران پیش روشون. دوم اینکه هماهنگی ها برای این اکران خیلی کم بوده هم برای پوسترا هم کارای دیگه و اعلام وبلاگی هم نشده. سوم درمورد لوکیشن بود، اینکه خانم شهسواریان هفته پیش نبودن و کلا بیشتر سر بزنن و دیگر اینکه اگر نمیتونن با کسی هماهنگ کنن که سر بزنه و به لوکیشن رسیدگی کنه.

2.جزئیات اکران های فجر تقریبا همه تصویب شده به غیر از مدیر اجرایی؛ برای مدیر اجرایی آقای حیدری به عنوان مدیر هماهنگی وآقای زرگر و بنده به عنوان مدیران اجرایی جزئی معرفی شدن، که با موافقت همه تصویب شد.

3.رویش: قرار بود آقای زرگر درموردش صحبت کنن که خیلی دیر اومدن. آقاق حیدری درمورد مزایا و معایب شرکت در رویش توضیحاتی دادن (مثله تعامل بیشتر با وزارت و ...) و برای کلیت اقدام برای رویش رای گیری کردن تا بعدا درمورد جزئیات صحبت کنیم. این رای گیری هم با یک نفر مخالف به تصویب رسید.

4.از بچه ها نظرشون رو خواستن درباره این موضوع که اکران های مولوی رو کم کنیم و اکران ها رو در سطح کوچیک تر توی کانون انجام بدیم؛ که این فعالیتی باشه در جهت فعال تر شدن بخش هنری کانون. نظر من و خانم اسدی این بود که این دو هیچ منافاتی با هم ندارن و میتونن در کنار هم انجام بشن.

در کل توصیه شد قسمت هنری کانون رو با برگزاری کلاس و کارگاه های نقد فیلم بهتر و فعال تر کنیم.


اگر کمی و کاستی ای داره حتما تذکر بدید تا اضافه کنم 

ممنون

                ترابی