این است صورت جلسه اولین جلسه ترم من:
اول صحبت ها خانم اسدی درمورد مسئول فعلی کامپیوتر سراغ گرفتن و گفتن که فعلا مسئول کامپیوتر نداریم؛ و ایشون کار واجبی با مسئول کامپیوتر دارن که البته نمیتونستن بگن.
خانم شهسواریان گفتن که ممکنه برای اکران شنبه (من سم هستم) نباشن و اگر کسی میتونه برای کنک بهشون اعلام آمادگی کنه .
و اما صحبت های آقای حیدری:
1.تذکر هایی به خانم شهسواریان دادن؛ اول اینکه گزارش فعالیت هاشون کم بوده برای مسئولیت هایی که داشتم به خصوص برای اکران پیش روشون. دوم اینکه هماهنگی ها برای این اکران خیلی کم بوده هم برای پوسترا هم کارای دیگه و اعلام وبلاگی هم نشده. سوم درمورد لوکیشن بود، اینکه خانم شهسواریان هفته پیش نبودن و کلا بیشتر سر بزنن و دیگر اینکه اگر نمیتونن با کسی هماهنگ کنن که سر بزنه و به لوکیشن رسیدگی کنه.
2.جزئیات اکران های فجر تقریبا همه تصویب شده به غیر از مدیر اجرایی؛ برای مدیر اجرایی آقای حیدری به عنوان مدیر هماهنگی وآقای زرگر و بنده به عنوان مدیران اجرایی جزئی معرفی شدن، که با موافقت همه تصویب شد.
3.رویش: قرار بود آقای زرگر درموردش صحبت کنن که خیلی دیر اومدن. آقاق حیدری درمورد مزایا و معایب شرکت در رویش توضیحاتی دادن (مثله تعامل بیشتر با وزارت و ...) و برای کلیت اقدام برای رویش رای گیری کردن تا بعدا درمورد جزئیات صحبت کنیم. این رای گیری هم با یک نفر مخالف به تصویب رسید.
4.از بچه ها نظرشون رو خواستن درباره این موضوع که اکران های مولوی رو کم کنیم و اکران ها رو در سطح کوچیک تر توی کانون انجام بدیم؛ که این فعالیتی باشه در جهت فعال تر شدن بخش هنری کانون. نظر من و خانم اسدی این بود که این دو هیچ منافاتی با هم ندارن و میتونن در کنار هم انجام بشن.
در کل توصیه شد قسمت هنری کانون رو با برگزاری کلاس و کارگاه های نقد فیلم بهتر و فعال تر کنیم.
اگر کمی و کاستی ای داره حتما تذکر بدید تا اضافه کنم
ممنون
ترابی