کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من باب اکران فجر

امروز بعد از ظهر صحبتی داشتم با همین خانم احمدی که اکران ها رو پیگیری میکنه. گفتن که فیلم رخ دیوانه چون قراره از بیستم اسفند اکران کشوری بشه ، حساسیت به خرج دادن و قبول نکردن اکران در دانشگاه رو. گفتن یه فیلم دیگه جاش پیشنهاد بدیم . گفتن اعترافات که حتمیه. حالا به نظر شما خوبه که این پروژه رو ادامه بدیم؟ چو.ن دوتا گزینه اول ما نشد.

و چون قطعا پروژه بسیار بزرگ والبته انرژی بر هست، صلاح می دونید برای فیلم دیگه ای تلاش کنیم.؟

با امیر حیدری صحبت کردم فعلا نظر ما دو نفر توقف پروژس. هنوز باید مدیر دیگه که خانم ترابی هست هم حرف بزنم البته.

گزارش فعالیت/ اطلاعیه پوستر چسبانی/ آمادگی برای مدیریت روز اکران



 1-      دوستان عزیز فردا پوستر چسبانی فیلم «من سم هستم» ساعت 10 شروع می شود و اگر مایل هستید حتما حضور به هم رسانید

2-      نکته ی بعدی اینکه من برای روز شنبه 9 اسفند که زمان اکران است اصلا نمی توانم حضور داشته باشم، تراکت ها و پوسترها آماده است و فقط به فردی نیاز است که از ساعت 13 روز شنبه تا پایان اکران حضور داشته باشد و مدیریت این روز را به عهده بگیرد، بچه های انجمن علمی روانشناسی هم هستند. تنها کاری که مورد انتظار است نظارت بر چگونگی اکران است.  لطفا اگر می توانید حتما اعلام آمادگی کنید خیلی ضروری است. ممنون

3-      و در آخر فعالین «من سم هستم»:

نجاتی

ترابی

احمدی

خودم


پوستر را در پستی جداگانه خواهم گذاشت.

علاقه مندان به تدوین: سیستمهایتان را مجهز کنید

تا سه روز سنجاق است

دوستانی که میخوان تو دور جدید کارگاه آموزش تجربی تدوین باشن، لطفاً تا 5شنبه صبح، روی لب تاب هاشون، نرم افزارهای «ایدیوس» (edius) ترجیحاً ورژن 6 به بالا و همچنین نرم افزار «subtitle edit»رو نصب کنن وبرای روز 5شنبه صبح وجلسه ی جدید کشکول آماده باشن.

1-اگه نرم افزارهای مورد اشاره رو نداشتید، اغلبشون تو کانون هست وایشالا 4شنبه هم خودم هستم.

2-درمورد نحوه و شرایط شرکت در کلاس شاید تا 5شنبه قواعدی چیده بشه.

شکور

گزارش فعالیت whiplash

با تشکر از تمامی بچه ها که در آماده شدن اکران کمک و همکاری کردند

برای روز اکران به فردی برای مسئول سیستم به همراه رایانه و همچنین افراد دیگر برای کار های انتظامات سالن نیازمندیم کسانی که مایل اند در این پست اعلام آمادگی کنن

افرادی که فعالیت کردن در طراحی پوستر و نصب آن شامل

تا 3شنبه سنجاق میباشد 

ادامه مطلب ...

شرح ما وقع : یک پایان خوب


پارت اول از پروژه فیلم برداری یک پایان خوب انجام شد




 
ادامه مطلب ...

شرح ما وقعه : یک پایان خوب

پارت اول پروژه یک پایان خوب به اتمام رسید .

در وهله ی اول از خانم جهانی پور و تیم خوبشون ( آروین رضایی و پریماه مرادپور ) تشکر می کنم که همواره پشتیبانی می کردند

و از تمام بچه ها بویژه مصطفی عطارپور ، بابک رضایی عزیز ، وحید نمازی ، مهدی رسولی و خانم ها محمد نژاد و برخورداری تشکر می کنم .

در این برهه زمان مجال نداد از عباس شکوری عزیز بابت راهنمایی هاش ، قبول زحمت و کمک های بی منتش تشکر کنم . امیدوارم بتونم قدردان زحماتش باشم

فعالین این دو روز :

گروه کارگردانی : مصطفی عطارپور

گروه تولید : پریسا جهانی پور 

               پریماه مرادپور

               آروین رضایی

گروه تصویر :