کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت، کلاس گریم

سلام، ممنون از همه کسانی که کمک کردن.



 کیمیا برخورداری

مریم حیدری

نیلوفر شهسواریان

مهسا حبیبی 

مهدی قربانی

سعید پشت مشهدی

سعید حاجی حسینی

هانی بختیاری

مسعود زرگر

و خودم

محمد گلخندان و فردین قاسمی( ویرایش در سه شنبه، 28 بهمن، ساعت 8:49 و مجدد همین روز ساعت 22:10 )

دوستان من دیگه پیر شده ام حافظه ام قد نمیده، اگه کسی جا مونده بگه.ممنون.

نظرات 4 + ارسال نظر
شکور دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 19:47

مگه امروز به شکلی ناباورانه، فردین قاسمی و محمد گلخندان برای بنر کمک نکردن؟
شکورم

پرنیان فلاح سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 08:40

چرا، دقیقا یادم رفت، انقد خسته بودم به کل فراموش کردم، صب که از خواب پا شدم یادم افتاد، آخه انقد غیر منتظره بود!

شکور سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 17:36

پیشنهاد میکنم بره تو ادامه مطلب
همه ی گزارش فعالیت ها باس بره تو ادامه مطلب بابا
شکورم

شکور سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 20:02

به نظر می رسه که پیشنهاد بنده توسط مسئول وبلاگ پذیرفته شده و فقط سه خط از پست در صفحه ی اصلی باقی مونده
ولی من معتقدم حتی یک خط هم از پست هایی که «گزارش فعالین» هستن نیاز نیست تو صفحه ی اصلی باشه. علتش هم اینه که این پست ها، بیشتر پست های بروکراتیکه نه پست های ماهوی و حتی اخبار کانونی.

درضمن پیشنهاد دارم ، اگه پیشنهادی پذیرفته و اجرا میشه، یه جمله ای چیزی زیر پییشنهاد نوشته بشه که آدم بفهمه پذیرفته شده
شکورم

مریم حیدری انجامش داده، اینکه بعدا چه بشه به نظر این دوست عزیز بستگی داره. ولی الان من با شما هم نظرم و تغییرش میدم

شهسواریان
مسئول موقت وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد