کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

همکاری با انجمن علمی روانشناسی برای اکران فیلم من سم هستم


 به عنوان پروژه رسمی مدیریت اجرایی این پروژه رو «همکاری با انجمن علمی روانشناسی برای اکران فیلم من سم هستم» بر عهده گرفتم.

اگه مخالفتی نباشه از طرف اعضا، روز نهم اسفند زمان اکرانه. نمایش این فیلم با نقد و تحلیل استاد دانشگاه همراهه. به دلیل فورسماژور بودن زمان اعلام مخالفت تا 24 ساعت آینده اس.


سنجاق تا فردا.

اطلاح توسط خودم ساعت 15 امروز

نظرات 3 + ارسال نظر
شکورم دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 13:48

اسم پروژه «همکاری با انجمن علمی روانشناسی برای اکران فیلم من سم هستم» هست دیگه؟
شکورم

بله اصلاحش کردم
شهسواریان

به مسئول محترم وبلاگ دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 15:26

الان خانم شهسواریان سرشون شلوغه
اگه ممکنه در زمان مقتضی، بعد از انجام پروژه شون، یه زمانی بذارید شیوه ی اصلاح پست برای جلوگیری از اتهام جعل رو بهشون انتقال بدید. به نظر میاد از این شیوه مطلع نباشن.
شکور

اهان. اکی حتما :)
مریم حیدری

برخورداری دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 20:30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد