کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک پایان خوب : تمرین 16 بهمن ماه


تمرین پنجشنبه ی این هفته بسیار خوب پیش رفت . تمام بازیگران ( سعید چراغعلی - آبتین غلامپور و الهام محمد نژاد ) حاضر بودند که جا داره به ویژه از خانم محمد نژاد و سعید تشکر ویژه ای داشته باشم که با وجود کنکورشون حضور داشتند .



  

مصطفی هم از اواسط کار به ما اضافه شد . خانم صالح آبادی هم با توجه به مشکلی که گریبان گیرشون شده بود ، ما رو تنها نگذاشتند و حسابی شرمندمون کردن . سورپرایز این هفته ام حضور ناگهانی محمد مهدی رسولی از قم بود که همه ما رو شکه کرد .


برای این هفته تمرینات به قوت خودش باقیه . ضمن این که به احتمال زیاد عباس شکوری و در صورت موافقت علی محیط مهمان این هفته خواهند بود .

در نهایت ممنون از خانم جهانی پور که ترتیبات هماهنگی ها رو انجام می دند .



نظرات 7 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 23:50

بابا قبلی رو درست کرده بودم
چرا قاط میزنی حذف میکنی؟!
بیخیال. هر طور عشقته قناری

شکورم

به عماد دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 03:17

حاجی بعد از خانم محمد نژاد من نفر دوم بودم که اومدم.
وقتی رسیدم هنوز چیزی شروع نشده بود.

احتمالا منظورت یکی دیگه از بچه ها بوده بوده که اواسط کار اضافه شده

عطار

نخیر ! همه ی عوامل بودن . شوما خیلیم دیر رسیدی
عماد

زرگر دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 07:22

موفق باشی.

جهان دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 07:23

جای ما خالی

محمدمهدی رسولی دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 12:25

سورپرایز!
روز آخری ک من توی این کانون باشم کاشف بعمل میاد که من بچه خود طهران بودم انقد همیشه حضور داشتم

به عماد دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 20:34

شوما حکمت مالیده!!

عطار

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 00:22

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد