کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سوال از علی عبدی

1-حاجی من بت گفتم ایمیل هایی که داریم رو به مسئول جدید ارتباطات اینترنتی تحویل بده، آیا این کارو کردی؟

2- پیگیریت برا کامپیوتر کانون به کجا رسید؟

3- آیا مسئول جدید کامپیوتر در ترم جدید در سمتش  حاضر خواهد شد؟

نظرات 4 + ارسال نظر
علی عبدی شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 22:47

اول ببخشید بابت تأخیر. حالا توضیح می‌دم.
دوم در تلاشم که با مسئول ارتباطات اینترنتی هماهنگ کنم تا یک روز رو مشخص کنیم بدم بهشون ایمیلارو. البته من فردا میام کانون ایمیلا رو هم میارم با خودم.
سوم پیگیری سیستم جدید رو هم فردا که اومدم کانون انجام می‌دم.
چهارم در مورد مسئول جدید باید صحبت کنم با معاونم تا ببینم که می‌تونن یا نه. به زودی خبرش رو می‌دم.
با تشکر از یادآوری شما

سلام .من نیز فردا به کانون سر میزنم چه ساعتی میاید که بیام ایمیلا رو بگیرم؟

مریم حیدری

علی عبدی شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 23:43

نمیدونم ولی سعی میکنم تا قبل 12 سر بزنم. اگر نشد دیگه 12 حتما میام.

آهان. اکی خیلی هم خوب
مریم حیدری

فریدا حصاری دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 15:44

سلام خانم حیدری عزیز
میخواستم بدونم ایمیل من رو هم در لیست اضافه کردید؟
ممنون میشم این کار رو بکنید

سلام عزیزم. بله اضافه کردمش قبلا. ازین به بعد میاد براتون ایمیل هامون. حتی مطمئنم که آخرین ایمیل ما به شما ارسال شد خودم اضافه اش کردم .فکر میکنم مشکل از جیمیل باشه یه سری از ایمیل ها برای خود منم نمیاد اخه .
خواهش میشه :)
مریم حیدری

فریدا حصاری سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 14:13

بله مریم جان ایمیل اومده ندیده بودمش.
ممنون

خب خداروشکر .
خواهش میکنم عزیزم

مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد