کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اخبار کانون

سلام ،عرض شود که

برای این که ببینم وزارت علوم برای جشنواره فجر حرکتی زده یا نه امروز رفتم پیش آقای غلامی ایشون هم چنتا تماس گرفتن

آخرش رسیدن به آقای علی کرمی که، گفتن تلاش کردن اما نتونستن کاری بکنن و خبری نیست.بنابراین وزارت علوم هیچ حرکتی نزده . بعد من برا رویش یه سری صحبت کردم و یه سری اطلاعات گرفتم .ایشالا تا 13 اسفند اونچه رو که  لازم هست آماده میکنم برای ارسال و درباره یه سری چیزاش هم ایشالا تو اولین جلسه صحبت می کنم. برای مشخص کردن تاریخ اکران میان ستارگان هم با مهدی قربانی صحبت کردم تا وقتی نسخه با کیفیتش نیاد جه این فیلم و چه هابیت تاریخ دقیقی نمیشه مشخص کرد.

نکته: مدیر اجرایی اکران در میان ستارگان مهدی قربانی و مجتبی طغیانی هر دوهستند.ابتدا به تنهایی قربانی اعلام شده بود که اینجا اصلاح شد.اگر اعتراضی به این مطلب دارید می تونید اعلام کنید.

در مورد هارد هم پیگیری ها در حال انجام هست ، عطار مجددا مراجعه کرده به فروشگاه و ایشالا فردا با هم قضیه رو پیگیریش می کنیم.و نکته دیگه اینکه گزارش عملکرد کانون تا اخر هفته در وبلاگ قرار میگیره و می تونید ببینید.

نظرات 1 + ارسال نظر
شکور شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 19:47

دمت گرم فقط یه نکته
علی محیط گفت نسخه ی با کیفیت در میان ستارگان اومده

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد