کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نقد به کانون/شانس بیاریم به پنالتی بکشه/وقتی خودت رو آماده نکنی،حداکثر،مساوی میکنی

دبیر اعضای کانون را در این ایام طلایی مدیریت نمی کنه. برای چی باید مدیریت کنه؟ برای اینکه بتونیم یه شروع قوی داشته باشیم.

آیا اولین اکران ما از الان معلوم شده؟ بعید می دونم

آیا تالاری رزرو شده؟ عمراً

آیا فیلمی ارائه شده؟ فکر نمیکنم

تصاویر: حرکات کم نظیر کی‌روش کنار زمین

ما در صورتی می تونیم یه شروع رویایی داشته باشیم که فرصت ها رو از دست ندیم.

من که نمیبینم کسی به این مسئله توجه داشته باشه.

خودم فرصت کنم، «بر لبه ی فردا» رو آماده می کنم و طرحش رو میدم برای رزرو کردن تالار. ولی آیا این کار رو من باید تو این وضعیت شلوغ زندگی و تدوین دلقک و کوران امتحانام انجام بدم یا بقیه ی اعضا که تو دوران استراحت بعد از پایان امتحاناتشون هستن؟

دبیر قبول نداره ولی من معتقدم که اتفاقاً این ایام، ایامیه که دبیر باید بدجور بچه ها رو مرتب کنه برای نیمه ی دوم بازی.

ما نیمه ی اول رو خوب بازی نکردیم و مربی هم بین دو نیمه بچه ها رو برای نیمه ی دوم آماده نمیکنه.

شانس بیاریم به پنالتی بکشه چون با این همه فعالیتی که می بینم گروه های دیگه دارن انجام میدن، تو این ایام پر حرارت جشنواره ی فجر، کانون «فیلم» کمترین اکران «فیلم» رو بین تشکل ها خواهد داشت!

به نظر من عدم دید سیستماتیک در کانون، به شدت احساس میشه.

شکور

نظرات 5 + ارسال نظر
عماد زردکوهی جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 15:46

والا من خیلی برنامه داشتم خیلی
اما کار تولید یک پایان خوب دست و پام حسابی بست
عطار درگیر تدوینشه بعید می دونم وفت واسه اکران کارای ملویل داشته باشه ک منم بخام 400 ضربه رو پخش کنم اما اگه پایه باشه منم هستم
اگرم نشد وقتم اجازه داد حتمن یه اکران انجام می دم

زرگر جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 17:11

این نقد نیز وارد است نقطه
فعلا با طرح میان ستارگان در تالار مولوی موافقت شده
منتنظر اومدن مدیران اجرایی از شهرشون هستم برا مشخص شدن تاریخ

قربانی که برای این فیلم دنبال ابوریحان بود که!
درضمن، آیا زمانش مشخصه؟ قطعاً نه.
شکورم

شکور جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 19:03

یه نیگاه به این پست بندازید ببینید چقد از خودمون عقبیم:

http://filmclub-sbu.blogsky.com/1392/06/29/post-3066/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86

پیروزبخت شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 19:18

بنده به حول وقوه الهی پس از بازگشت با سلسه اکران درخدمت خاهم بود

احسنت ، پس بازگردید
زرگرم

مرادپور جمعه 10 بهمن 1393 ساعت 14:05

موافقم! ما ک ک دوریم و نمیتونیم و دستمون کوتاهه!!!! ولی حداقل بچه های تهران حرکتی بزنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد