کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لوکیشن در ترم جدید - قابل توجه دربازکن ها

در این پست من با 14 رای موافق و حد نصاب 13نفر به مسئولیت لوکیشن در ترم جدید منسوب شدم.

با توجه به زمان انتخاب واحد و اینکه می دانیم چه روزها و ساعاتی در هفته خالی داریم، اعلام کنید که چه روزهایی در هفته می توانید دربازکن باشید. لطفا از حضور و همکاری هایتان دریغ نکنید! باشد که لوکیشن پویاتری از همیشه داشته باشیم.

این اسامی دربازکن های ترم پیش است و جا دارد از زحمات و حضور آنها تشکر کنیم:

 

 قربانی

برخورداری

عبقریان

اسدی

یوسف دوست

کنعانی

و خودم

 

این افراد در صورت تمایل به ادامه همکاری اعلام کنند، در غیر اینصورت امانتی را به من تحویل بدهند.

منتظر یاری تان هستیم.

و اینکه راستش را بخواهید من کمی استرس دارم. می دانید، چون مسئولیتی به عهده گرفته ام که نیاز به زمان زیادی در طول ترم دارد. دیده ام که لوکیشن محلی است که از آن انتظار می رود همیشه باز باشد، تمیز و مرتب باشد، وسایل اضافی در آن وجود نداشته باشد، مسئولش در دسترس باشد و ... مطمئنا اینها برای اعضای کانون از بدیهیات است اما می خواهم بگویم که تصمیم دارم تلاش کنم که لوکیشن مطلوبی داشته باشیم (چه مکان فعلی و چه جایی درگر). پس شما هم همکاری کنید. دیگر صحبت ها در پست های بعد .

نظرات 6 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 21:02

فعلاً که ایشالا 5شنبه ها با منه
شکورم

عماد یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 21:53

من احتمالا ی چند ساعتی تو هفته خواهم بود

شهسواریان دوشنبه 22 دی 1393 ساعت 20:45

چرا یکی از پیغام ها رفته در بخش خاصی؟ از خانم رمضانی

کدوم پیام نیلوفر جان ؟؟ !!!

مریم حیدری

شهسواریان سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 10:20

حله خصوصی بود پیامه :)

عطار سه‌شنبه 23 دی 1393 ساعت 18:04

منم میتونم چند ساعت تو هفته باشم

شکور جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 02:45

آیا این پست رو به شکلی می بینید که دسته بندی در باره ی اعضا داشته باشه؟

شکور

نه والا:/
مریم حیدری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد