کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سی و سومین جشنواره فیلم فجر در کانون فیلم دانشگاه شهید بهشتی / اعلام پروژه شخصی

به نام خدا

چند وقتی هست اونطور که باید و شاید نتونستم برای کانون وقت بزارم.

درس و کار و زندگی فرصت پرداختن به مسائل کانون بالاخص فعالیت ها رو ازم گرفته بود.

بسیار دلتنگ جون کندن و عرق ریختن برای کانون بودم!

در نتیجه تصمیم گرفتم برای بازگشت دوباره ام به کانون پروژه تهیه ی بلیط های جشنواره فیلم فجر امسال رو تحت عنوان یک پروژه شخصی دست بگیرم!

باشد که امسال هم مثل سال های گذشته بتونیم فیلم های خوبی از جشنواره رو با همدیگه ببینیم و بهترین هارو برای اکران توی دانشگاه انتخاب کنیم.

پ.ن. بنده صرفا مسئول تهیه بلیط هستم و راجع به نحوه تقسیم بلیط ها بعدا تصمیم گیری میشه!

انشاالله در اولین فرصت با کمک همه به بررسی فیلم ها و انتخاب بهترین گروه ها می پردازیم.

دوستان اگه نظری دارند اعلام کنند.

جهان / مدیراجرایی


نظرات 9 + ارسال نظر
زرگر چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 22:27

من موافقم با مدیریت شما در این قضیه،
انشالا یکشنیه نکاتی رو راجع بهش بهتون میگم.
موفق باشید.

مریم حیدری چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 22:55

دلم برای دیدن اسمت تو وبلاگ تنگ شده بود خانم .

موفق باشی عزیزم

عطار پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 09:21

خیلی هم عالی
دست شما درد نکنه

عماد پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 16:27

درود خدا بر شرف پاک آریاییتون

توسلی پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 23:34

وفقک الله فی جمیع المجالات منها هذا

یا خدا
چی میگی تو!
زرگرم
___________
آقای توسلی
ممنونم!!!
جهان
------------------
السلام علیکم و الرحمه ا... و برکاته!!

شکور
_____
دفعه ی دیگه چینی ننویسید صلوات
مریم حیدری

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 23:42

شهسواریان جمعه 19 دی 1393 ساعت 19:21

درووووود
آخ جون فیلم :)

توسلی جمعه 19 دی 1393 ساعت 20:20

به زرگر:من دوست دارم مرد

به خانوم حیدری:دفه بعد پشتو مینویسم

خدا به داد برسه

مریم حیدری

اسدی یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 18:20

درود خداوند بر عِرق کانونی تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد