کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تغییر در برنامه کشکول 5 شنبه مورخ 18 دی ماه

دوستان عزیز


متاسفانه (یا شاید هم خوشبختانه) پاره ای از مشکلات در برنامه سربازی بنده بوجود آمده که مجبورم روز پنجشنبه مورخ 18 دی ماه به جای آنکه در کانون فیلم باشم ، در پادگان حضور  پیدا کنم. گویا مرخصی که از چند روز قبل برای فردا گرفته بودم از طرف پادگان به دلیل تغییر یگانم باطل شده است و فردا باید از نو برای مرخصی اقدام کنم. از این رو با عرض پوزش بسیار زیاد فکر کنم فردا قادر به اجرای برنامه هایی که در پست پیشین گفتم نباشم.


با اینحال فردا هر وقت که برای بنده از طرف پادگان مرخصی صادر شود با اشتیاق در کانون فیلم حاضر خواهم شد، ولی چون نمی توانم در این رابطه قولی دهم، برنامه کشکول 5شنبه مورخ 18 دی ماه که در پست پیشین ذکر کردم را به هفته بعد یعنی 25 دیماه موکول می کنم.


از این رو دوستانی که نمی توانستند فردا در کانون حاضر شوند می توانند با خیال راحت به امتحاناتشان برسند و انشاءالله برنامه این هفته را در پنجشنبه هفته بعد پیگیری کنند.


با تشکر

نظرات 5 + ارسال نظر
زرگر چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 19:33

خب خدا رو شکر ،

شکور چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 20:51

فردا جلسه ی کشکول 5شنبه ها برگزار نمیشه

عطار چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 22:14

حیف شد.
ایشالا هفته بعد رو حتما میام

برخورداری چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 22:54

چه حیف ...

اسدی شنبه 20 دی 1393 ساعت 00:52

برعکس بقیه که گفتن حیف شد از دیدن این پست خوشحال شدم چون این هفته نمیتونسم بیام و انشاالله هفته بعد, بعد تحویل پروژه حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد