کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

Gone Girl (2014 / دختر گمشده

مدتها بود که می خواستم یکی از سریال هایی را که می بینم معرفی کنم ولی در آخر این فیلم بود که من را وادار کرد که یک پست در وبلاگ برایش بگذارم.



  الان که دارم این رو می نویسم ساعت 4 صبحه. کلی کار داشتم که باید امروز انجام می دادم و می خواستم زود بخوابم. گذاشتم فیلم رو ببینم چطوری شروع میشه بعدش بخوابم که نتونستم بی خیالش بشم و تا آخرش رفتم.

به شدت توصیه می کنم هر جه زود تر این فیلم رو ببینید میشه گفت بهترین فیلمی بود که امسال دیدم با اختلاف بسیار زیاد. 

مدت ها بود که دلم لک زده بود برای یک فیلم نامه خوب. یک فیلم نامه غیر خطی که غیر خطی بودنش دلیل داشته باشه و فقط برای جذابیت نباشه. مدت ها بود که از شوک وارده در فیلم لذت نبرده بودم. همان لذت شوک فیلم های گیم و فایت کلوپ رو برام زنده کرد. شوکی که علاوه بر جا خوردن ازش لذت هم ببرم . 

همه چیز فیلم خوب بود. کارگردانی، فیلم نامه (البته فیلم از روی یک کتاب با همین نام ساخته شده)، بازی، تدوین همه چیزش عالی بود. 

حیف نمی توان از داستانش حرف زد چون هر قسمتی را بگویم داستان لو می رود و حتی نمی توان یک خطی هم آن را بیان کرد. 

این فیلم رو ببینید و بیاید در موردش بحث کنیم.

نظرات 11 + ارسال نظر
زرگر چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 09:13

عبقر داریم این فیلمو؟

برخورداری چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 09:29


خیلی دوس دارم ببینمش

عماد زردکوهی چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 09:33

آفرین سید

زهرا شاه توری چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 11:26

بالاخره ما نفهمیدیم این فیلم بود یا سریال؟ واقعا احتیاج به خواب داشتین معلومه
دارم اذیت می کنم.از وجنات و سکناتش معلومه که فیلمه.

پرنیان فلاح چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 13:52

جالب شد، باید ببینم حتما.اگه نداریم میشه دانلود کنید آقای مسئول?

شکور چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 15:38

اوپس!
مدت هاست که از فینچر کاری در حد باشگاه مشت زنی و هفت ندیدم
مخصوصاً اتاق امن و شبکه اجتماعی به نظرم فیلم های بزرگی نیومدن
به حدی از فینچر ناامید شدم که حتی دختری با خالکوبی اژدها رو هم نگاه نکردم
ببینیم این یکی چیطوره

شکورم

من اتاق امن و شنکه اجتماعی رو ندیدم و از دختری با خالکوبی اژدها اصلا خوشم نیومد.

این فیلم به قدرت باشگاه مشت زنی و سون نیست ولی خیلی خوبه
ایزدیم

----------
بنجامین باتن هم بدک نبود ولی با فینچر باشگاه و هفت، خیلی متفاوت بود و فاصله داشت
شکور
---------------------
من فیلم بازی رو هم خیلی دوست دارم.
ایزدیم

به مسعود زرگر چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 16:30

تو لیست دانلود حالا خبر ندارم دانلودشده یا نه
عبقریان

شکور چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 21:59

بازی و زودیاک رو خیلی دوست دارم
شکور

علیرضا ملک محمدی پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 00:34

فیلم خوبی بود نسبت به کار قبلی فینچر من لذت بردم

علی عبدی پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 02:12

فیلم بدی نبود ولی خب فینچر واقعا مریضه...

توسلی یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 23:21

این همون دختر دایی نیس که گم شده طعمه دریا شده؟؟؟

یا خدا،چی میگی تو ؟...
زرگرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد