کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

از خویشتن گذشتن من باب کشف چاره : مدیر تولید پترس صفت بنده


عارضم خدمتتون سر اولین پروژه بنده بودیم که احتیاج به مدیر تولید داشتیم . مهدی قربانی عزیز بی هیچ سوالی این مسوولیت پذیرفت . ما قرار بود به رسم دیرینه کانون واسه بچه ها یه چیزی بگیریم که متناسب زمان و فصل باشه و بهشون بچسبه . سر پروژه هرکی یچیزی بود . ما قرار شد که مقدار ۱۸ بسته نسکافه بخریم (تیم ما ۱۳ نفر بود ۵ تا ام اضافه گرفت که کم نیاد) . قرار شد مدیر تولید عزیز من آخر کار نسکافه ها رو واسه بچه ها بیاره بگذریم از این که اون قد دیر اورد که داشتن امور فرهنگی رو می بستن . من که خسته از یه روز پر مشقت انتظار داشتم با خوردن نسکافه خستگی از تنم درآد و کمی فراغ خاطر داشته باشم ُ اولین جرعه رو ک سر کشیدم دیدم بیشتر مزه آب می ده تا نسکافه

حالا خودم هیچی جلو بچه ها خیلی بد شده بود بخصوص ک چند نفر اعضای خارج کانون بودن

مهدی کشیدم کنار گفتم مهدی چرا اینا مزه آب می دن ؟

 

 

مهدی : حاجیییی !! واسه هر لیوان نصف نسکافه رو ریختم

من : ده آخه چرا ؟ نباید کم میومد که ؟

مهدی : حاجی من تازه به بچه ها حال دادم

من با تعجب گفتم چطور‌؟

مهدی با اعتماد بنفسی که صیاد بعد شکار شیر همچین حالتی رو نمی تونست داشته باشه سینه رو صاف کرد و گفت :

حاجی رو نسکافه زده ۳ در ۱ ! یعنی هر نسکافه برای سه تا لیوانه . من تازه هر نسکافه رو تو دو تا لیوان ریختم!

من

مهدی

حضار

به قول امیر حیدری شانس اوردم سه تا بسته نسکافه رو تو یه لیوان نریخت






نظرات 12 + ارسال نظر
جهان سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 01:15

شکور سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 01:42

مریم حیدری سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 01:51

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 02:53

فردین سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 10:51

مرسی که کامل به این یه مورد پرداختی
چون میدونستم داستانش تقریبا طولانیه , تو لیست نیاوردمش
ولی نوشته بود : 3in1

پرنیان فلاح سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 12:03

معین یوسفی سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 12:08

یا خدا! خدایا خودت ظهور کن!


شکور

فردین سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 19:15

مهدی قربانی , خدا بگم چیکارت نکنه , دو روزه دارم قهقهه میزنم تو خونه
از بس به حرفایی که میزنی فکر میکنم
کم مونده از خونه بندازنم بیرون
کانون اگه مهدیو نداشت , مهدی هم کانونو نداشت , بخدا

اسدی سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 20:21

میشه بیشتر توضیح بدهید منم فکر کردم باید سه تاشو تو یکی میریم تن
پس 3in1 ینی چی؟

یا مریم مقدس! ینی نسکافه، شکر و پودر شیر هر سه تاش با هم قاطی هستن تو یک بسته، دیگه نیازی نیست جدا جدا شیر رو داغ کنی بعد نسکافه توش بریزی بعد شکر بریزی.
پرنیان
-------------


ینی من گوشی تاچ نمیگیرم علت داره ببین کامت چی شده
اسدی

فرشته مینایی سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 23:05

1.
2. من چه خوب افتادم

حق طلب چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 01:25

اضافه کنم که 5in 1 هم داریم.خوبه از اون نوع نخریدن اقای قربانی

اینم اضافه کنم که منم همیشه نصف می کنم این 3in1. رو.غلیظ میشه یه دونشو‌ میریزی که!!!
حق طلب
-----------
به میزان آبم بستگی داشت . استاد علننا آب بسته بودن بش
عماد

شهسواریان پنج‌شنبه 4 دی 1393 ساعت 08:48

:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد