کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معرفی سایتی خوب در زمینه عکاسی

سلام امروز میخوام یه سایت خوب رو در  زمینه عکاسی به علاقه مندان این هنر معرفی کنم.

سایت لنزک که حدود دو سالی میشه راه افتاده در زمینه آموزش عکاسی و همچنین نقد برخی از آثار عکاسان آماتور فعالیت داره.

کتاب های مفید مختلفی هم تو این سایت در زمینه های مختلف عکاسی معرفی و به فروش میره.


نظرات 5 + ارسال نظر
به مسئول وبلاگ پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 16:28

پیشنهاد می کنم یه بررسی بکنید این سایت رو و اگه مناسب می دونید، لینکش رو در پیوندهای وبلاگ قرار بدید.
شکورم

چشم حتما بررسی میکنم
حیدری :)

مریم حیدری پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 19:52

به اقای شکوری :
به نظر من نیز سایت خوب و مناسبی بود. به پیوند ها اضافه اش کردم

توفیقی پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 21:50

مرسی از معرفی :)

مریم حیدری جمعه 28 آذر 1393 ساعت 11:59

ممنون از پست بسیار خوب و مفیدتون سایت خوبی بود :)
فقط لطفا. زین پس پست هاتون رو در یکی از دسته بندی های موجود قرار بدید.
با تشکر.

فهیمه نادری دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 ساعت 19:39

ممنون سایت خیلیییییییییی خوبی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد