کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فیلمی که دکتر جهانگیری مانع از اکران آن توسط کانون شد

نمیدونم یادتونه یا نه ولی من بعد از جشنواره فجر، پیشنهاد دادم اگه چ نشد اکران بشه، دنبال مزرعه خانه ی پدری باشیم.(اصلاح در دوازده دقیقه ی بامداد 28 آذرماه) خودم پادگان بودم بنابراین اشکان توپشکن - به عنوان اولین مدیریت پروژه ی اکرانش - کار رو پذیرفت و با کارگردان فیلم هم به توافق رسید و حتی اجازه ی دکتر میراحمدی رو هم گرفت ولی روز قبل از انعقاد قرارداد، دکتر جهانگیری همه ی برنامه ریزی رو به هم ریختن و پروژه کنسل شد. اخیراً هم شنیده ام که این فیلم تو چند تا دانشگاه دیگه پخش شده. حالا سوال اینجاست: با رفع توقیف فیلم، کانون می خواد دوباره برای اکران این فیلم عجیب اقدام کنه؟ فیلمی که برای دانشگاه هایی که رشته ی علوم اجتماعی توش تدریس میشه ساخته شده:

http://www.salamcinama.ir/public/images/usrUploader/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D9%BE%D8%AF%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C%20%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-1.jpg

فیلم سینمایی «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری از هشتم دی ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.  
به گزارش خبرآنلاین، امیرحسین علم‌الهدی دبیر اجرایی گروه سینمایی هنر و تجربه با اعلام این خبر افزود: «این فیلم بدون هیچ تغییری در تمام سالن‌های گروه سینمایی هنر و تجربه در سراسر کشور هم چون گرگان، اصفهان و مشهد اکران خواهد شد.»   
 
آخرین ساخته سینمایی عیاری مانند دیگر آثار این کارگردان مطرح سینمای ایران هم چون «آن سوی آتش»، «آبادانی‌ها»، «بودن یا نبودن» ، «بیدارشو آرزو» و ... نگاهی به مسایل اجتماعی دارد. 
 
این فیلم قرار است با رعایت شرط سنی برای مخاطبان بالای 16 سال در پردیس‌های کوروش، آزادی، موزه سینما، خانه هنرمندان، هویزه مشهد، سوره اصفهان اکران شود. 
 
«خانه پدری» در بخش افق‌های نوی شصت و نهمین دوره جشنواره ونیز به نمایش درآمد و مدیر جشنواره از آن به عنوان کشف آن سال یاد کرد. 
 
داستان این فیلم روایت اتفاقی وحشتناک در خانواده‌ای است که راز سر به مهرش در طول 6 نسل‌ مخفی می‌ماند و تاثیراتی در روند زندگی افراد خانواده می‌گذارد. این فیلم یکی دیگر از بازی‌های قابل توجه مهدی هاشمی  را به همراه دارد و شهاب حسینی، مهران رجبی و نازنین فراهانی و... از دیگر بازیگران فیلم هستند

خبر از فرارو
شکورم
نظرات 10 + ارسال نظر
معین یوسفی پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 16:20

به نظرم اکران بشه خیلی خوبه فیلم خوبی باید باشه با توجه به اینکه توقیف! شده بوذ

خوب شدنش که به نظرم قطعیه. موضوع اینه که آیا یک مدیر و همچنین اعضای کانون حوصله ی دردسر دارن یا نه.
شکور

مریم حیدری پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 17:46

خب حالا که چند تا دانشگاه دیگه ام اکرانش کردن بد نیست دوباره اقدام کنیم

شهسواریان پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 17:47

ای بابا حیفه اکران نشه

مریم حیدری پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 17:53

یه نکته ای هم بگم. یادمه که سر. بلیت فروشی خسته نباشید خیلی از بچه ها ی دانشگاه میگفتند که فلان دانشگا. داره این فیلم رو اکران میکنه چرا شما اکرانش نمیکنید. به نظر من ارزشش رو داره دوباره پیگیری کنیم :)

جهان پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 19:27

مزرعه پدری؟!
خانه پدری!!
در هر صورت بنده هم موافق اکرانش هستم و اگه واحدام اجازه بدن شاید بتونم مدیراجرایی اکران بشم.

علی عبدی پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 22:58

من حاضرم به محض تموم شدن امتحان‌ها و پروژه‌هام (احتمالا حوالی 20 دی)، این پروژه رو به گردن بگیرم که اواسط بهمن اکران بشه. هرچند خب هیچ سابقه قبلی در کار نیست

asadi پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 23:23

اکران کنیم

برخورداری جمعه 28 آذر 1393 ساعت 00:01

اکران کنیم
تا بتونم کمک میکنم

عماد زردکوهی جمعه 28 آذر 1393 ساعت 00:51

خوبه
فکنم شدنیه

اشکان جمعه 28 آذر 1393 ساعت 21:03

فعلا به جمله ی خدا باعث و بانیش را ذلیل کند بسنده می کنم...دوستان عزیز کارگردان (کیانوش عیاری) و تهیه کننده اصلی این فیلم( جناب آقاکریمی) هر دو انسانهای فوق العاده عالی و با معرفت و شگفت انگیزی هستند...شما را به خدا اگر نمی توانید قطعا اکرانش کنید سمتش نروید که بی آبرویی و خجالت زدگی حاصله از مرتبه ی اول برای هفت پشت یک دانشگاه بس بود...ولی با تمام این اوصاف اگر قصد قطعی بر اکران دارید شماره ی آقا کریمی را بدهم که بروید دنبالش که همه کاره اوست...دفترش هم در کانون پرورش فکری کودکان رو به رو ی سینما آزادی ست...
خدا پدر گروه هنر و تجربه را بیامرزد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد