کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معرفی سایتی خوب در زمینه عکاسی

سلام امروز میخوام یه سایت خوب رو در  زمینه عکاسی به علاقه مندان این هنر معرفی کنم.

سایت لنزک که حدود دو سالی میشه راه افتاده در زمینه آموزش عکاسی و همچنین نقد برخی از آثار عکاسان آماتور فعالیت داره.

کتاب های مفید مختلفی هم تو این سایت در زمینه های مختلف عکاسی معرفی و به فروش میره.


آیا یک دنیرو خواهیم داشت؟

همیشه چهره ی علیرضا حیدری من رو یاد جوانی های دنیرو می انداخت. مخصوصاً وقتی کمی تپل بود و سر حال. قسمت های خوبی از گاو خشمگین رو هم همیشه تو چهره ی علیرضا حیدری می دیدم. حالا علیرضا حیدری داره فیلم بازی می کنه و تصاویری که از فیلم منتشر شده حال و هوای کارهایی که دنیرو توش یه قهرمان خسته است رو برام پر رنگ تر میکنه. امیدوارم این اتفاق بیفته و ما یه کار جدید با یه چهره ی باحال ببینیم. هرچند تا حالا ندیدم ورود یکی از عرصه ی ورزش به سینما تو ایران به موفیقت خیلی عجیبی برسه.

(درضمن یادمون نره که ما نسخه ی بدل آلپاچینو و اسکورسیزی رو هم در دانشگاه خودمون داریم.)

http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/2/22/165230_224.jpg


فیلمبرداری فیلم سینمایی «من یک ایرانی‌ام» به کارگردانی محمدرضا آهنج با بازی علیرضا حیدری قهرمان کشتی ایران در سرمای 15 درجه زیر صفر اوکراین ادامه دارد.
 
به گزارش فارس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «من یک ایرانی‌ام» به کارگردانی محمدرضا آهنج با بازی علیرضا حیدری قهرمان کشتی ایران در سرمای 15 درجه زیر صفر اوکراین ادامه دارد.  
ادامه مطلب ...

فیلمی که دکتر جهانگیری مانع از اکران آن توسط کانون شد

نمیدونم یادتونه یا نه ولی من بعد از جشنواره فجر، پیشنهاد دادم اگه چ نشد اکران بشه، دنبال مزرعه خانه ی پدری باشیم.(اصلاح در دوازده دقیقه ی بامداد 28 آذرماه) خودم پادگان بودم بنابراین اشکان توپشکن - به عنوان اولین مدیریت پروژه ی اکرانش - کار رو پذیرفت و با کارگردان فیلم هم به توافق رسید و حتی اجازه ی دکتر میراحمدی رو هم گرفت ولی روز قبل از انعقاد قرارداد، دکتر جهانگیری همه ی برنامه ریزی رو به هم ریختن و پروژه کنسل شد. اخیراً هم شنیده ام که این فیلم تو چند تا دانشگاه دیگه پخش شده. حالا سوال اینجاست: با رفع توقیف فیلم، کانون می خواد دوباره برای اکران این فیلم عجیب اقدام کنه؟ فیلمی که برای دانشگاه هایی که رشته ی علوم اجتماعی توش تدریس میشه ساخته شده:

http://www.salamcinama.ir/public/images/usrUploader/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D9%BE%D8%AF%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C%20%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C-1.jpg

فیلم سینمایی «خانه پدری» ساخته کیانوش عیاری از هشتم دی ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.  
به گزارش خبرآنلاین، امیرحسین علم‌الهدی دبیر اجرایی گروه سینمایی هنر و تجربه با اعلام این خبر افزود: «این فیلم بدون هیچ تغییری در تمام سالن‌های گروه سینمایی هنر و تجربه در سراسر کشور هم چون گرگان، اصفهان و مشهد اکران خواهد شد.»  
ادامه مطلب ...

تولید

همونطوری که قبلا تو دکترینم نوشته بودم نظرم اینه که کانون به سمت تولیدات خیلی بیشتر بره و لازمه ی اون پیدا کردن منابع مالی جدیده به همین خاطر سعی میکنم هرچند وقت یکبار یکی از اونا رو معرفی کنم.

خانه فیلم داستانی انقلاب اسلامی از تولید فیلم های کوتاه با محوریت موضوعات دینی و دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و حجاب و سبک زندگی اسلامی و ... حمایت میکنه و لازمش اینه که اعضایی که تجربه ساخت حداقل یه فیلم داستانی رو دارند طرح یا فیلمنامه خودشون رو براشون ایمیل کنند بعد اونا تماس میگیرند و نظر خودشون رو میگن اون فیلمنامه باید حداکثر تا 15 دقیقه فیلم باشه و اصول نگارشی فیلمنامه هم باید رعایت بشه.

آدرس پست الکترونیکی thoirff@gmail.com     تلفن 42887000 داخلی 1213  تلفن همراه 09350682802

بنظرم بچه هایی که ایده دارن ولی نمیدونن چطور به فیلمنامه تبدیلش کنن میتونن چندنفری ایده هاشون رو کامل کنند و بفرستن.

اعضای دیگه هم میتونن این جور منابع رو معرفی کنن این منابع از حمایت یه سازمان برای ساخت فیلم کوتاه میتونه باشه تا حتی سفارش یه شرکتی برای ساخت تبلیغ تجاری و... هرچی که به تولید ربط داشته باشه.