کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اتاق8 تقلیدی زیبا از حشره ی پرسه زن / معرفی فیلم کوتاه

به پیشنهاد ایزدی، فیلم کوتاهی رو دیدم به نام «اتاق 8»

فیلم تقلید زیبایی بود از فیلم کوتاه «حشره ی پرسه زن» به کارگردانی نولان.


 

پیشنهاد میکنم هر دو فیلم رو ببینید.

حشره ی پرسه زن رو میتونید از سیستم کانون بردارید و همچنین اتاق8 رو هم می تونید در این لینک ببینید.

درضمن شاید هر دو فیلم رو در یکی از جلسات کشکول 5شنبه ها مورد بررسی قرار بدم.

شکور.

صورت جلسه 25 آذر 1393

جلسه ساعت 12 شروع شد، در ابتدا آقای زرگر، خودم، آقای زردکوهی، خانم اسدی و خانم شهسواریان وقت خواستند.

 

ادامه مطلب ...

چهارمین جلسه ی کشکول 5شنبه ها، این 5شنبه برگزار نخواهد شد

تا 5شنبه عصر سنجاق است

با توجه به اینکه خانم کوزه چیان هنوز زیرنویس کارشون رو نرسوندن و همچنین اینکه پایه های اصلی این پروژه یا این 5شنبه شهرستان هستن یا سر درسن یا پادگان!! برا اینکه برنامه ی این هفته حیف نشه، برگزار نخواهد شد.

ایشالا اینکه برنامه هفته ی بعد خواهد بود یا نه اطلاع رسانی وبلاگی و ایمیلی خواهد شد.

شکور

اولین روزهای زمستان

سلام

خیلی هاتون شاید من رو نشناسید.از بچه ها شنیده ام کانون خیلی عوض شده.این نوشتن من هم شاید حرکت درستی نباشه (از نظر اساسنامه ای حکم یادداشت گذاشتن عضو قدیمی چیه؟ :)))) )اما دلم تنگ شده بود خب.نمی دونستم از چه طریق دیگه ای می تونم مطمئن باشم حرفم رو همه می بینید.


هر چی هوا سرد تر میشه دل من بیشتر برای کانون و فعالیت داشتن توش تنگ میشه.اصلا سرمای هوا برای من معنی دیگه ای پیدا کرده.انگشتام که یخ میزنه دلم هوای پوستر زدن می کنه.بس که  تو اون سرما پوستر چسبوندیم.با چسبهای یخ زده.هر وقت حتی توی کاپشنم هم یخ می کنم عجیب دلم جلسه های یخبندون کانون رو میخاد.همه دور تا دور توی آلاچیق می نشستیم و زیپای کاپشنا رو تا آخر می کشیدیم و چونه هامونو فرو می کردیم توی یقه مون.می لرزیدیم و برای کانون تصمیم می گرفتیم.بعدم بر می گشتیم توی کانون چوبی مون،توی کانکسمون دور اون بخاری کوچولوئه جمع می شدیم.الان که یه سقف درست و حسابی بالا سرتونه و راحت به جای بزرگتر دسترسی دارین.

یاد اون روزا بخیر....

دعوام نکنین که این پست رو گذاشتم.بیاین برام کامنت بذارین که من بیام بخونم و فکر کنم هنوز کانونی هستم.(کانونی که هستم ینی فکر کنم هنوز دانشجو ام)

من از پشت میز کارم اینا رو می نویسم.همه تونو دوست دارم.



پی نوشت: جدیدن یه کلید هم از محل کارم بهم دادن.یه روزایی زودتر بیام در رو باز کنم.همه ش فکر می کنم چرا درباز کن کانون نشدم یه بارم که شده؟

چند نکته در مورد لوکیشن...

سلام به همه


-دوستان با صحبتی که من با دربازکن ها داشتم

هفته دیگه لوکیشن به صورت متعارف باز نیست

و احتمالا بسته هم باشه


-از دو هفته بعد که امتحان ها شروع میشه هم

دربازکن ها ابراز کردن نمیتونند به صورت متعارف بیایند.

لذا عزیزانی که میتونند توی مدت امتحان ها دربازکن باشن

(حتی دو ساعت) به من تا اخر هفته اطلاع بدن.


جلسه دوم کارگاه ژانر / اعلام فعالیت

جلسه دوم کارگاه ژانر دوشنبه این هفته با حضور خوب بچه ها برگزار شد. قرار بود موضوع جلسه ژانر وسترن باشه که با درخواست تمامی حضار مجددا ژانر نوآر بررسی شد. امیدوارم جلسه مفید بوده باشه. سر فصل های زیر قسمتی از مباحثی است که مطرح شدند.





مهدی قربانی از حضار عکس گرفت. انشالله اون عکس هم که بدستم رسید آپلود میکنم.
با سپاس از مسئول لوکیشن (مهدی قربانی)، مجید ارشادی و سعید پشت مشهدی.

فعالین: خودم، مصطفی عطارپور.