کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام پروژه شخصی : تولید فیلم کوتاه

اضافه شده در تاریخ 25 دی ساعت 2:16

سلام به همه


دوستان طرح ساخت اولین فیلم کوتاه خودم رو با عنوان ( این دزدان احمق آغاز می کنند ) برای تصویب به امیر حیدری و مصطفی عطارپور ارایه کردم که به تایید این دو عزیز رسید . 

هزینه ای من برای این پروژه برآورد کردم حدودا 500 هزار تومن هست

البته اگه بعضی از هزینه هایی که من بهش فکر کنم بدون پول حل بشه

خوب معلومه کمتر میشه که امیدوارم این طور بشه



نظرات 8 + ارسال نظر
برخورداری سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 18:03

موفق باشید

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 20:29

موافق

شکور سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 20:46

برا تولید یه فیلم که مجوز گرفتی که؟!
نگرفتی؟
اون چی شد؟
این چیه؟
چقد هزینه بر میداره؟
هزینه باس رای گیری بشه قناری نه تولید فیلم
شکورم

زرگر سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 21:55

اون پروژه قبلیه که برا هزینش تایید گرفته بودی به پایان رسید آیا!!!!!!!

هزینه این چقدره؟

پرنیان فلاح سه‌شنبه 25 آذر 1393 ساعت 23:53

به سلامتی، موفق باشید.

شکور چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 10:32

در مورد پروژه ی تولید قبلیت چیزی تو ذهن من نیست.
آیا گزارش فعالیت یا به نقطه رسوندن پروژه ات رو اطلاع رسانی کرده ای؟
در حال حاضر مطابق با بروکراسی کانون تو درگیر ساخت فیلم قبلیت با بودجه ای که تصویب کردی و مجوزی که از کانون و فرهنگی گرفتی هستی.
برای خود من که واضحه اول باس تکلیف اون رو روشن کنی تا بعد در مورد فیلم جدیدت صحبت کنیم.

شکور

عماد زردکوهی چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 18:28

هرچی مقدره همونه میتی !

asadi پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 23:42

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد