کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سمت ارتباطات اینترنتی

ضمن تشکر از زحمات این چند روز خانم جهانی پور برای وبلاگ و ایمیل ها و...  به علت گرفتاریشون، در این چند روز باقی مانده تا پایان رای گیری این سمت خانم مریم حیدری رو به عنوان جایگزینشون اعلام میکنم. یعنی تا سه شنبه آینده من مسئول این سمت هستم اما کارها به خانم حیدری واگذار میشوند.

سیستم جدید برای کانون؟

با عرض درود

شاید من این چند وقت حضورم در کانون فیلم کمرنگ‌تر از گذشته شده باشه، اما همچنان پیگیر گرفتن سیستم جدید برای کانون هستم. لذا روز یکشنبه صحبت‌هایی با آقای گودرزی انجام دادم و ایشون گفتن که خوشبختانه با درخواست اولیه موافقت شده و قراره فاکتوری تهیه بشه تا موارد مورد نیاز تأمین بشن. قرار شد من شنبه باز هم مراجعه کنم تا ببینیم که چه شده. امیدوارم که این اتفاق میمون رخ بده تا از شر سیستم فوق‌العاده خسته فعلی (که من دیگه راهکاری برای بهبودش به ذهنم نمی‌رسه) خلاص بشیم.

شب و روزتان خوش

یک پروژه شخصی

گروهی از دوستان انجمن علمی فرانسه قصد دارند با همکاری کانون فیلم تعدادی فیلم به زبان فرانسه اکران کنند. بنده مدیریت این پروژه رو به عهده گرفتم . اگر دوستان تعارضی با این پروژه شخصی می بینند اعلام کنند.

گزارش فعالیت the purge

امروز جلسه نقد و بررسی داخلی فیلم the purge انجام شد 15 نفر در جلسه بودند این هیجدهمین جلسه من بود.

فعالین: خودم قربانی لطفیان

نمایشگاه عکس دانشگاه یزد

امروز از طرف دانشگاه یزد با من تماس گرفتن و گفتن قصد برگزاری 

نمایشگاه عکس دارن به این شکل که بقیه دانشگاه های کشور هم

شرکت کنن،مثلا دانشگاه شریف قبول کرده شرکت کنه،آِیا کسی قبول میکنه

به شکل یه پروژه بیاد در دانشگاه مسابقه برگزار کنه و چند عکس منتخب رو 

بفرسته یزد؟،آخرین مهلت ارسال عکس هم احتمالا تا حداکثر اواسط بهمن

هست،اصلا کلا موافقید؟نظرتون چیه؟

اعلام پروژه شخصی : تولید فیلم کوتاه

اضافه شده در تاریخ 25 دی ساعت 2:16

سلام به همه


دوستان طرح ساخت اولین فیلم کوتاه خودم رو با عنوان ( این دزدان احمق آغاز می کنند ) برای تصویب به امیر حیدری و مصطفی عطارپور ارایه کردم که به تایید این دو عزیز رسید . 

هزینه ای من برای این پروژه برآورد کردم حدودا 500 هزار تومن هست

البته اگه بعضی از هزینه هایی که من بهش فکر کنم بدون پول حل بشه

خوب معلومه کمتر میشه که امیدوارم این طور بشه



جلسه نقد وبررسی

سلام به همه


جناب پشت مشهدی قراره فردا ساعت 14:30

نقد وبررسی فیلمThe purge محصول 2014 رو برگزار کنه