کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام پروژه شخصی برای ترم بعد

سلام به همه


عرض کنم که به پیشنهاد گلخندان و معین یوسفی قصد دارم در ترم بعد

جشنواره فیلم های ساینس فیکشن رو برگزار کنم


مدیر اجرایی: خودم و معین یوسفی

فیلم ها : اینترستالر(نولان)،ادیسه فضایی(کوبریک)، پرستیژ(نولان)،هابیت(جکسون)

مکان :تالار مولوی ، تالار ابوریحان( اینترستالر)

زمان : اسفند ماه


نظرات 6 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 00:19

ساینس فیکشنه
.
پرستیژ رو نمیدونم ولی فکر کنم قطعاً هابیت علمی تخیلی نیست.
اگه بر لبه ی فردا رو نشد اکران کنیم، به نظرم یکی از بهترین گزینه هاست. ولی خودت می دونی.
شکور

ویسپار آریانا سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 07:24

درود.

موفق باشید که بسیار امر پسندیده ایست، اما هابیت علمی تخیلی نیست. هابیت و ارباب حلقه ها و سیلماریلیون و ... به عنوان فانتزی حماسی (Epic Fantasy) و فانتزی برین (High Fantasy) دسته بندی می شن.

به قربانی سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 20:53

اصلاح کردی بدون اطلاع قناری؟ مخصوصاً وقتی نظر برا همون قضیه اومده؟ مسئله ی مهمی نبود ولی این رویه ی اصلاح باعث بی معنا شدن نظرات میشه.
شکور

قضیه چیه؟
آقای قربانی چه کردید باز؟؟
جهان

به آقای قربانی چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 00:32

1. لطفا هرچه سریع تر موردی که اصلاح کردید رو دوباره بنویسید و روش خط بکشید و کلمه صحیح رو که نوشتید تاریخ و ساعت اصلاحیه رو پایینش بزنید.
2. لطفا لطفا لطفا دقت کنید!!!! هر دفعه من مسوول وبلاگ میشم اشتباهات زیادی از شما می بینم اگر دو مرتبه این اشتباهات تکرار بشه مجبور میشم با مشورت و اجازه دبیر اکانتتون رو به طور موقت به حالت تعلیق دربیارم تا شاید برید شیوه نامه استفاده از محیط وبلاگ رو دقیق بخونید!!!
جهان

شکور چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 20:26

راستی این ترمیناتور 5 هم داره میاد. خواستی یه نگاهی هم به اون بنداز. شاید از قبلیش که افتضاح بود بهتر شده باشه.
شکور

مرادپور شنبه 22 آذر 1393 ساعت 17:41

ایشاالا ب سلامتی و موفقیت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد