کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

و اما ملکه!

عرض کنم که   عرض کنم که برای این اکران عباس شکوری تلاش های بسیاری کرد، بعد از تایید طرح توسط فرهنگی اول با باشه آهنگر هماهنگ کرد و بعد رفتیم سر وقت بستن قرارداد. بعد از کش و قوس های فراوان امور فرهنگی از ما نمونه قرارداد رو خواست با هماهنگی عباس شکوری و کمک زرگر بنیاد فارابی نمونه قرارداد رو برای ما فکس کرد اما باز هم امور فرهنگی راضی نشد و اشکالات بی موردی به قرارداد میگرفت. تا اینکه بعد از 4 روز پیگیری آقای نبی زاده گفتن با توجه به پایین بودن مبلغ درخواستی مشکلی نیست و قرارداد رو ببندید. تا اینجا امور فرهنگی بدون در نظر گرفتن طول زمان تایید طرح، 10 روز کاری پروژه را رو هوا نگه داشت. بعد از این اتفاق رفتیم برای بستن قرارداد قرارهای نهایی هم گذاشته شد و بنا بر این بود که 4شنبه صبح این امر محقق بشه که جناب باشه آهنگر گفتن از اول آذر تا دهم دی از صبح تا شب در گیر دیدن فیلم هستن (احتمالا داور جشنواره خواهند بود) و نمیتونن در برنامه دیگه ای شرکت داشته باشند.
خلاصه که برای این اکران ما فکر دیگه ای اندیشیدیم که در جلسه سه شنبه مطرح خواهد شد. در صورت موافقت نهاد تصمیم گیری پروژه به پروژه شخصی تغییر ماهیت خواهد داد و کار رو ادامه میدیم.

فعالین:
عباس شکوری
خودم.

نظرات 3 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 00:46

خسته نباشید
متوجه برچسبتون نمیشم.لطفا چیزی اضافه نشود؟

سعید پشت مشهدی یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 23:57

این فیلم که DVD ایش هست میشد از اول تو تالار مولوی پخش بشه عین جشنواره سینما اجتماعی و اصلا نیازی به این کارا نبود و قرار بود کار مناسبتی باشه برا محرم که دیگه محرم هم تموم شد فکر کنم کنسل شده باید بدونیمش احتمالا.

امیر حیدری دوشنبه 17 آذر 1393 ساعت 18:44

در جلسه سه شنبه روی این موضوع صحبت میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد