کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صدای خوش جیغ!

اکران فیلم the conjuring امروز انجام شد و طبق معمول همه چیز در بهترین حالت خودش بود از کیفیت عالی صدا وتصویر گرفته که تاحالا تو تالار مولوی اینجوری ندیده بودیم تا نظم سالن و استقبال وحشتناک بالا بیش از ظرفیت سالن و لذت بردن دانشجوها و به خصوص خود اعضایی که اومده بودن از دیدن خود فیلم تا پیانو زدن فربد قبل از پخش فیلم همه چیز عالی بود درضمن بیش از تعهدی که به کانون داشتم هم با همین یدونه اکران عاید شد و مطمئنا هفته بعد هم استقبال خیلی بالاست قرار بود خانم وفایی به عنوان مهمون ویژه بیان که متاسفانه زمان نشد و موکول شد به آینده کلا سعی ام براین بود که اعضایی که چندوقتی از کانون دور بودند سر این اکران بیان و بهشون خبر دادم که خب خیلی هاشون اومدند امروز و خوش گذشت حسابی

فقط نکته ناراحت کننده گم شدن بنر فیلم ها بود که امروز ظهر دیگه سرجاش نبود و اکران هفته بعد فقط همین یه بنر رو داشت

عکس های اکران رو هم میزاریم تو وبلاگ بعدا

فعالین روز اکران: خودم ملک محمدی برخورداری ضمیری امیر حیدری مریم حیدری قاسمی عبقریان اسدی مرادپور محمدنیا قربانی طغیانی یوسفی ارشادی دلیاری

امیدوارم کارم مفید بوده باشه

نظرات 17 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 20:12

به سلامتی
اکران های وحشت همیشه شلوغ میشه
خیلی هم عالی
در میان نکات مهم یه نکته رو باس اشاره کنم: فکر کنم در مورد میزان تعهدت دچار سوتفاهم شده ای قناری. تعهدت همون میزانیه که مثبت گفته ولی اگه نتونی همه اش رو ایفا کنی، «حداقل» تعهدت نیمی از اونچه مثبت خواسته است. از نیم به بعد هرچقدرش رو که نتونی جبران کنی، کانون مساعدت میکنه نه اینکه صرفاً نصف میزانی که مثبت میخواد رو متعهد باشی.
شکور

جهان سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 20:18

خسته نباشید

asadi سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 20:27 http://nicegierl.blogfa.com

پکاه حاجیلو

علیرضا ملک محمدی سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 20:31

عالی بود جدا .... مرسی سعید

مریم حیدری سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 20:53

عالی بود.خسته نباشید همگی .
خانم حاجیلو هم جز فعالین بودن.

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 21:00

بله خانم حاجیلو و فربد هم جزو فعالین بودند.

زرگر سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 21:11

عالی و خسته نباشید.

شهرزاد رمضانی سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 21:31

کاش اکران یه روزی بود که مام میتونستیم بیایم حسابی سوختیم

عماد زردکوهی سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 22:37

خدا رو شکر که خوب بود
پشت مشهدی یکم از منیتت کم کن . مطمعننا طبق معمولی که زده نتیجه ی کار همه ی بچه ها بوده نه یه شخص خاص

عماد زردکوهی سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 23:43

به پشت مشهدی : قربانی زبون داره جواب می ده خودش شما فکر اونو نکن بعدم که شما که خوشال شدی خنده هاتم بد اکران بنده توجه همگان رو جلب کرد . ایشالام که فیلم های بدیت موفقیت چند برابر داشته یاشه

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 00:02

ای بابا من که اونقدر تلاش کردم با زیرنویس انگلیسی پخش شه یا اون نسخه کم حجمه جاش پخش بشه و کنسل نشه و بنر و استن ات رو چسبوندم این چه تصوریه آخه نسبت به من

در مورد اکران عماد که من گردنم از مو باریک تره و صددرصد کنسل شدن اکران تقصیر من بوده و بس. قبلش رو هم که من دخالت نمیکنم. ولی حاجی در مورد خنده که میگی این طور نیست سعید کلا چهره بشاشی داره. وپست سعید اگه یه شوری توشه هست فقط برای اینکه بچه ها شور بگیرند و احساس خوبی بهشون دست بده فقط برای همینه
کلا بیایم با هم دوست باشیم و این سوتفاهم ها نذاره رابطه دوستیمون بهم بخوره امیدوارم بعد از کامنت من سوتفاهم ها برطرف بشهه و کامنتی در این خصوص گذاشته نشه
عماد من هنوزم روم نمیشه باهات رروبه رو شم شرمنده داداش
سعید ممنون که با همکاری بچه ها اکران خوبی برگزار کردی
قربانی
_________
آقای قربانی!!!!
چرا من هر وقت مسوول وبلاگ میشم شما منو اذیت میکنید.
کامنت تایید شده بود بابا
چرا جواب دادید اخه!!!!
نکنید آقا.
دقت کنید.
جهان

عماد چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 00:44

فکر می کنم این طور داره برداشت می شه که من نسبت به اینکه اکران پشت مشهدی موفق بوده احساس نارضایتی کردم و ...
من همینجا اینو حلش کنم وقتی زرگر گفت که پر شده سالن خیلی خوشال شدم حتی بشم گفتم چقد خوب که این طوری شد
من اصلا نمی خواستم بحث اکران دیروزم رو باز کنم چون یاداوریش به اندازه دردناک هست واسم فقط اینکه در قبال یه ایراد من پشت مشهدی چه ها که نگفت رو توی کامنت می تونی ببینی
الانم نه حرفی دارم نه چیزی از ته قلبمم امیدوارم که اکرانای دیگش خوب پیش بره . از مسوول وبلاگم می خوام که همه کامنتای منو پشت مشهدیم پاک کنه که شادی عوامل از بین نره
بابت اونم چیزیه که شده توام زحمت کشیدی مهدی
وسلام

به عماد : چاکریم
به خانم جهانی پور
ممنون که فهمیدید که همزمان شده
چشم سعی میکنم این طوری نشه
قربانی

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 01:56

ای بابا اصلا اگه من جایی حرف اشتباهی زدم من عذر میخوام

Faranak Nejati چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 09:58

چقدر عالى فکر کنم حرکت خوبیه واسه پایان این ترم :) دوست داشتم باشم کمک کنم . ایشالا اکران بعدى :) خسته نباشین همگى

معین چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 19:05

با سلام خدا رو شکر اکران خوبی بود بعضی هام مثه من که فیلمو اولین بار بود میدیدن خیلی ترسیدن! دست همه دوستان درد نکنه
مسئول وبلاگ عزیز هم لطف کنند یک یوزر برای من بسازن ممنون میشم

جهان چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 23:09

به جناب معین:
برای داشتن یوزر و پسورد اختصاصی در وبلاگ بایستی جزو نهاد تصمیم گیری باشید.من در جریان نیستم متاسفانه که جزو نهاد هستید یا خیر.مطلعم کنید

توفیقی پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 09:53

ما اون ساعت کلاس داشتیم
دانشکده خلوت بود
فقط صدای جیغی بود که تو سرسرا میپیچید...
به اندازه یه شهربازی فک کنم انرژیاشون تخلیه شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد