کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تعیین روز جلسات ژانر و جنبش های هنری

طبق نظر سنجی ای که در این پست انجام شد دوشنبه بعد از ظهر بیشترین طرفدار رو داره. پس جلسه دوم از سلسله جلسات بررسی ژانر و جنبش های هنری سینمایی (که مربوط به ژانر وسترن هست) دوشنبه هفته آینده 17ام آذر ماه در محل کانون یا اگه استقبال زیاد بود در اتاق کنفرانس یا کلاس 1 برگزار میشه.

صدای خوش جیغ!

اکران فیلم the conjuring امروز انجام شد و طبق معمول همه چیز در بهترین حالت خودش بود از کیفیت عالی صدا وتصویر گرفته که تاحالا تو تالار مولوی اینجوری ندیده بودیم تا نظم سالن و استقبال وحشتناک بالا بیش از ظرفیت سالن و لذت بردن دانشجوها و به خصوص خود اعضایی که اومده بودن از دیدن خود فیلم تا پیانو زدن فربد قبل از پخش فیلم همه چیز عالی بود درضمن بیش از تعهدی که به کانون داشتم هم با همین یدونه اکران عاید شد و مطمئنا هفته بعد هم استقبال خیلی بالاست قرار بود خانم وفایی به عنوان مهمون ویژه بیان که متاسفانه زمان نشد و موکول شد به آینده کلا سعی ام براین بود که اعضایی که چندوقتی از کانون دور بودند سر این اکران بیان و بهشون خبر دادم که خب خیلی هاشون اومدند امروز و خوش گذشت حسابی

فقط نکته ناراحت کننده گم شدن بنر فیلم ها بود که امروز ظهر دیگه سرجاش نبود و اکران هفته بعد فقط همین یه بنر رو داشت

عکس های اکران رو هم میزاریم تو وبلاگ بعدا

فعالین روز اکران: خودم ملک محمدی برخورداری ضمیری امیر حیدری مریم حیدری قاسمی عبقریان اسدی مرادپور محمدنیا قربانی طغیانی یوسفی ارشادی دلیاری

امیدوارم کارم مفید بوده باشه

فردا حرکت به سمت انعقاد قرارداد / فعالینی که دوست دارن، بیان

فردا من در چهارراه ولیعصر منتظر دبیر خواهم بود تا با هم بریم دفتر فارابی برای تلاش در راستای انعقاد قرارداد ملکه. دبیر حول و حوش ساعت ده از دانشگاه به سمت چهار راه ولیعصر حرکت میکنه. هر کدوم از بچه ها که خواست بیاد در این امر مشارکت کنه مخصوصاً با توجه به کانونی بودن پروژه، می تونه حضور پیدا کنه.

شکور

صورتجلسه و نتیجه ی جلسه ی خاص داوری مربوط به درخواست مثبت

مطابق با پست 1 جناب مثبت مبنی بر درخواست خسارت نسبت به اموال مفقود شده در حین تولید فیلم دوراهی به مدیریت سعید پشت مشهدی، عطف به پست 2، تیم داوری تشکیل شد و بعد از صحبت های مفصل و بررسی علل و عوامل قطعی و ممکن در وقوع این اتفاق، هیئت مذکور به نتیجه ی ذیل رای داد: 

ادامه مطلب ...

نقد فیلم شهر گناه به عنوان اثری از ژانر نوآر

پیرو جلسه ای که در خصوص نقد و بررسی ژانر نوآر داشتیم و این که فیلم شهر گناه(2005)  یک نمونه خوب از این ژانر در دهه اخیر محسوب میشه من فیلمو دیدم و از بین نقد هایی که برای فیلم تو منابع مختلف بود من نقد اقای پرویز جاهد که از مدرسان برجسته سینما هستند در لندن رو در زیر اوردم.

این نقدها تحت عنوان خشت و اینه موجود است .


  ادامه مطلب ...