کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

این چه وضعشه...!

واقعا این چه وضعیه؟من امروز ساعت 10 اومدم کانون و دیدم هیچکس نیست و در بسته است.رفتم کتابخونه و دوباره ساعت 10:20 برگشتم و بازهم در بسته بود.با آقای قربانی تماس گرفتم،گوشیشون خاموش بود،به آقای زرگر زنگ زدم و ایشون اومدن در رو برای من باز کردن.این چندمین بار تو این ترم هستش که من تو یک ساعتی که کانون قاعدتا باید باز باشه میام ،ولی میبینم بسته است و هیچکس هم پاسخگو نیست.

نظرات 5 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 13:44

عجب!!!!!

asadi دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 19:42 http://nicegierl.blogfa.com

تا اونجایی که من یادمه ابتدای ترم آقای قربانی هرچه تلاش کردند کسی رو پیدا نکردن که دوشنبه ۱۰ تا ۱۲ کلاس نداشته باشه. و بسته بودن کانون تو این تایم اطلاع داده شده بود. ولی تایم های دیگه همه دربازکن دارند که اگه باز نشد به دربازکنش باید اعتراض بشه .
البته شما اگه دوشنبه ها این ساعت کلاس ندارید با آقای قربانی صحبت کنید تا این ساعت شما دربازکن باشید

این حرف قابل قبوله
ولی به نظر من خاموش بودن تلفن، نه
سر معارفه هم این خاموش بودن تلفن قربانی ما رو بدجور کلافه کرده بود
شکور

شکور دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 19:57

من با خاموش بودن تلفن قربانی به عنوان مسئول لوکیشن مشکل دارم و چند بار باهاش در این خصوص درگیر شده ام ولی قربانی میگه که از کاه کوه می سازم و خاموش بودن تلفنش، چیز مهمی نیست.

زرگر دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 20:23

من با مهدی دو سه بار حرف زدم متاسفانه برای این ترم خوب درباز کن جور نشده
گوشی خاموش مهدی اما داستانیه برا خودش

Faranak Nejati دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 21:36

منم شاهدم. یه روز دیگه هم اینطورى شد یادمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد