کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

زحمت اغیار آخر چند چند؟

استعفا
از این پس وبلاگ به همان شیوه‌ای اداره شود که در صورت عزل من اداره می‌شد.
درصورت لزوم می‌توانم بعد از انتخاب معاون، زمانی را برای آموزش وِی و انتقال اطلاعات لازم هزینه کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
زرگر یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 20:45

به شما این فرصت داده شده که در جلسه سه شنبه بیای و حرفت
رو بزنی ،گفته بودی حرف بسیار داری ...!
خیلی طبیعیه که وقتی رفتارهای ادم مورد انتقاد قرار میگیره
بیاد جواب بده،اما گویا تو این رویه نداری.
به هر کسی با تو مشکل شخصی نداره و من به عنوان دبیر پس از مشورت
تصمیم به حضور تو در جلسه و توبیخ یا عزلت گرفتم.
رویه ای که داری رو تغییر بده اخوی...

امیر حیدری دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 20:36

قاعده اینه که در قبال تخلفاتت پاسخگو باشی. انتظار دارم سه شنبه تو جلسه شرکت کنی. اینقد دم از حرف داشتن و این حرف ها میزنی تو جلساتی که باید بیای صحبت کنی نمیای. فضای کانون رو متهم میکنی به خاله زنک بازی و عمو مردک بازی اما رفتار خودت دقیقا مصداق کارهای خال...بازیه. کسی که هی بگه من حرف دارم و من حرف دارم بعد ووقتی باید حرف بزنه چیزی نگه مصداق بارز همین عمله.
امیدوارم در افکارت و رفتارت تجدید نظر کنی و در جلسه سه شنبه شرکت کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد