کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تلاش برای دومین جلسه از «کشکول 5شنبه ها» / گزارش فعالیت ها

1- در برابر فردا:

منتظریم که اکران های وحشت و اکران عماد تمام،و تکلیف ملکه روشن بشه


2- ملکه:

منتظریم فرهنگی قرارداد فارابی رو تایید کنه


3- جلسه ی دوم کانون 5شنبه ها:

ایشالا اگه زیرنویس فیلم خانم کوزه چیان انجام بشه، یه کار ویژه خواهیم داشت. نقد و بررسی یکی از فیلم های کوتاه خانم کوزه چیان، عضو فقید کانون. خبر قطعی ایشالا صبح 4شنبه اطلاع رسانی میشه.


4- پایان یک دلقک:

طبق برنامه ریزی در مرحله ی تدوین به سر می بره.


شکور/مدیر اجرایی


مسئول موقت وبلاگ

با شرایطی که پیش اومد و استعفای قدکساز 

و با توجه به این که معاون ارتباطات اینترنتی موجود نیست! 

و تصمیم گیری توسط نهاد تصمیم گیری و رای گیری و ... 

زمان بر هست.در این شرایط برای پر کردن خلا و انجام امور وبلاگ 

این سمت بر عهده دبیر است ،بنابراین اینجانب در حال حاضر 

مسئول وبلاگ هستم و به علت مشغله زیاد این سمت رو تا انتخاب 

مسئول جدید به خانم جهانی پور واگذار می کنم. 

بنابراین خانم جهانی پور فعلا مسئول ارتباطات اینترنتی هستند.

زحمت اغیار آخر چند چند؟

استعفا
از این پس وبلاگ به همان شیوه‌ای اداره شود که در صورت عزل من اداره می‌شد.
درصورت لزوم می‌توانم بعد از انتخاب معاون، زمانی را برای آموزش وِی و انتقال اطلاعات لازم هزینه کنم.

جلسه سه شنبه / من باب قدکساز/مهم

در جلسه سه شنبه این هفته من باب عملکرد اخیر قدکساز


صحبت خواهد شد.بنابراین  حضور خود قدکساز لازمه .

که حرفایی که داره بزنه .اگر تونست بجه ها رو به خاطر عملکرد

و همچنین توهین هایی که در رفتارش هست قانع کنه که صرفا توبیخ

خواهد شد و در غیر این صورت  عزل خواهد شد.