کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معاون وبلاگ را انتخاب کنید


به دستو جناب دبیر این پست ملغی میشه و از حالت سنجاق خارج

اضافه شده توسط جهان، مسئول موقت وبلاگ روز 10 آذر ساعت 21:04


دو-سه روزی سنجاق است.



1- ویسپار آریانا

2- فاطمه کمالی


اولی تمایل بیشتری برای این داستان داره. ورودیِ جدیدِ دانشگاه و کانونه و علاقه مند به فعالیت. تخصص هم داره درمورد فضای اینترنت.

دومی به اندازه اولی علاقه نداره، قبلا هم تجربه ی این کار رو نداره. برای من کار کردن باهاش راحت نیست.

اولویت من گزینه یک هست.

والسلام علیکم


(پُست قبلی به دلیل بروز سوءتفاهماتی باطل شد.)



نظرات 4 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 00:06

به آقای قدکساز:
لطفا در ادبیاتتون دقت کنید
لحنتون شدیدا توش توهین موج میزنه!
شما در پست صراحتن نوشته بودید هرکس میخواد کاندید بشه بیاد بگه!!!
دقیقا من چه جمله ای به کار بردم که حمل بر اعلام امادگی شد؟
اصلا جمله ای گفتم؟
صرفا و صرفا طبق عادت همیشگی برای احترام به نویسنده پست و اینکه بگم پستتون رو خوندم آیکون لبخند گذاشتم!!!
این ینی اینکه من گفتم میخوام کاندیدای معاونت وبلاگ بشم؟؟؟؟
به نظرم شدیدا تو برداشت درست یهه سری مسایل ساده دچار مشکل هستید.
خدا عاقبتمون رو بخیر کنه برادر


قدکساز

امیر حیدری یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 11:35

1- لبخند زیر پست به هیچ وجه نشون دهنده ی اعلام آمادگی نیست. تعجب میکنم تو داری یکی از استنتاجی ترین رشته های دانشگاهی رو میخونی بعد اینجوری نتیجه گیری میکنی. میتونستی بجای این توجیه الکی و ادبیات بد یک کلمه از خانم جهانی پور عذر خواهی کنی.
(در ضمن لبخند یک رویه قدیمی کانون برای اعلام خوانده شدن پست هست و مطمئنم اینو میدونی)

2- چندتا حرکت عجیب و غریبت در همین پست هست. کاندید کردن جهانی پور، طرز جواب دادنت به اون و من، متن پستت. چند روز پیش نظر کاملا درست خانم فلاح رو تایید نکردی. حرکت عجیب تر این بود که بعد از اعلام نظر چند نفر به درست بودن اون نظر یاز هم تاییدش نکردی و حرکت خیلی خیلی عجیب تر و حتی گستاخانه این بود که جواب هیچ کدوم رو هم ندادی که چرا تایید نمیشه.
جواب سوال های عباس شکوری رو هم در پست دیگه ای ندادی.
یک نظر رو بدون دلیل به زباله فرستادی. نظری که در اون از تو سوال شده بود.
ایمیل تبلیغات رو نمیفرستی و میگی مشکل فنی هست در صورتی که خانم طلاکوب ایمیل ها رو میفرستادند.

3- چه چیز باعث شد این حرف رو بزنی اصلا ربطی به هیچ چیز نداشت. کامنت 3، 4 و 5 نشون میده خودت بارقه های شدیدی از این صفت داری. در هر صورت اگه فک میکنی کانون به این وضعیت دچار هست باید برای اصلاحش تلاش کنی نه قرولند الکی. ضمن اینکه کلمه ای که به کار بردی یک توهین به خانم هاست.

عماد دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 01:47

گزینه یک : بهداد

به دبیر دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 20:26

پیشنهاد میکنم این پست موقتن ملغی بشه و از رسمیت خارج!
بنده گزینه های بهتری هم سراغ دارم و مشغول رایزنی با اون ها هستم
جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد