کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران فیلم پوسته

بازهم ازطرف خانم عدنانی این هفته چهارشنبه ساعت 3:30 در خانه هنرمندان از طرف گروه هنر و تجربه فیلم پوسته با جلسه نقد وبررسی و حضور عوامل تشکیل میشه و قیمت بلیط هم 4500 تومان است دوستانی که میخوان برن اسمشون رو به ایشون بگویند و این هم شماره تلفن اشون 09128474512 


نظرات 5 + ارسال نظر
شکور شنبه 8 آذر 1393 ساعت 19:29

اگه یه مدیر اجرایی قبول کنه، میشه اطلاع رسانی پوستری کرد، اتوبوس هماهنگ کرد و کلی از دانشجوها رو برد
شکورم

سعید پشت مشهدی شنبه 8 آذر 1393 ساعت 21:59

به شکور: حرف های عجیبی میزنی حاجی کانون بیاد پوستر بزنه و هماهنگ کنه بچه های دانشگاه رو ببره یه جا دیگه که فیلم ببینن! خب خودشون برن ببینن
مهم رفتن خود اعضاست که اونایی که بخوان برن با هم دیگه هماهنگ میکنن مثل هفته قبل فیلم پرویز که من و شش نفر دیگه از اعضا با هم رفتیم.

عدنانی یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 17:06

این را بگم که ساعت برنامه از سه و نیم به چهار تغییر کرده و دوستانی که تمایل دارن تا ساعت 7 امشب به من خبر بدن

سلام. اگه عضو کانونید همچنین فیلم رو فیلم خوبی می دونید، در راستای اهداف کانون می تونید اطلاع رسانی کنید و وسیله ی حمل و نقل هم تهیه کنید و دانشجوها رو به سینما ببرید.
البته قطعاً این کار، کار ساده ای نیست ولی میشه با هماهنگی انجامش داد. بروکراسی رو بلد باشید سریعاً انجام میشه.
شاید اگه برای ماهی و گربه قربانی موفق به اکران در دانشگاه نشد، خودم سعی کنم که همین کار رو بکنم.
حالا تماس میگیرم باهاتون شفاهی صحبت میکنم.
شکور

عدنانی یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 22:32

راستای اهداف کانون چیه نمیدونم؟!مصداق این مفاهیم گنگ که زیاد استفاده میشه...البته برای من که عضو نیستم گنگ هست:دی...لدفن این شیوه ای که توضیح دادید- ارسال ایمیل- را برای اطلاع رسانی انجام دهید.ممنون.اگر کار اداریش زمان بر نیست مسئله ای نیس ولی من چنتا مجوزی که از معاونت گرفتم فهمیدم گرفتن مجوز از یک هفته کمتر امکانپذیر نیس( و البته بشدت ذهن من هم درگیر میشه)

ایمیل شد.
جهان

به عدنانی یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 23:04

هدف تعریف شده در اساسنامه ی کانون، ارتقای سطح دید هنری دانشجوهاست و یکی از روش های این ارتقا، نمایش فیلم های خوب به اونهاست. پس اگه بچه ها رو ببرید فیلم خوب بهشون نشون بدید، در راستای اهداف کانون دارید حرکت می کنید.

در مورد ایمیل هم که شفاهی صحبت کردیم، کار خاصی نیست. زیر پست مربوط به خودتون می فرمائید که «لطفاً به همگی ایمیل بشه» بعدش مسئول وبلاگ موظفه که سریعاً محتویات پست رو به افرادی که ایمیلشون رو داریم که در حال حاضر فکر کنم بین 300 تا 500 نفر هستن ایمیل کنه

در مورد بحث اتوبوس برای ایاب و ذهاب هم شفاهی صحبت کردیم. به نظر من قطعاً به این چهارشنبه نمیرسه ولی برای دفعات بعد میتونید براش تلاش کنید.
به نظر من وقتی وسیله ی ایاب و ذهاب حاضر باشه، استقبال هم رخ میده

شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد