کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

معاون وبلاگ را انتخاب کنید


به دستو جناب دبیر این پست ملغی میشه و از حالت سنجاق خارج

اضافه شده توسط جهان، مسئول موقت وبلاگ روز 10 آذر ساعت 21:04


دو-سه روزی سنجاق است.



1- ویسپار آریانا

2- فاطمه کمالی


اولی تمایل بیشتری برای این داستان داره. ورودیِ جدیدِ دانشگاه و کانونه و علاقه مند به فعالیت. تخصص هم داره درمورد فضای اینترنت.

دومی به اندازه اولی علاقه نداره، قبلا هم تجربه ی این کار رو نداره. برای من کار کردن باهاش راحت نیست.

اولویت من گزینه یک هست.

والسلام علیکم


(پُست قبلی به دلیل بروز سوءتفاهماتی باطل شد.)



مولف کیست ؟ ( پرداخت به نظریه سینمای مولف)

همواره علاقه مندان سینما در پی این موضوع می باشند که نشانه های آشکار و پنهان سینمایی یک فیلمساز را در یابند و به زبان ساده تر بدون توجه به نام کارگردان یک فیلم در یابند که این فیلم با ساختار های کدام فیلمسازتطابق دارد. در این راستا نظر پیتر وولن نسبت به سینمای مولف را اورده ام و سپس نظریه رونالد آبرامسون که نقدی بر گفته قبلی میباشد را اورده ام .


  ادامه مطلب ...

به یاد مایک نیکولز

 

مایک نیکولز کارگردان برجسته آمریکایی و دارنده اسکار برای کارگردانی فیلم «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد» در ۸۳ سالگی درگذشت.
مایک نیکولز کارگردانی بود که به آسانی و با مهارت بین تئا‌تر و سینمای هالیوود در حرکت بود و 9 جایزه تونی در کنار یک جایزه اسکار را در کارنامه داشت.


ادامه مطلب ...

اکران فیلم پوسته

بازهم ازطرف خانم عدنانی این هفته چهارشنبه ساعت 3:30 در خانه هنرمندان از طرف گروه هنر و تجربه فیلم پوسته با جلسه نقد وبررسی و حضور عوامل تشکیل میشه و قیمت بلیط هم 4500 تومان است دوستانی که میخوان برن اسمشون رو به ایشون بگویند و این هم شماره تلفن اشون 09128474512 


گزارش فعالیت : همکاری دوستان در پوسترینگ و اشاعه تبلیغات

سلام

برای اکران فیلم (دالان شوک ) پوسترینگ از صبح شروع شد و با همکاری دوستان این مهم  به سرانجام رسید . یه مقدار از تراکت ها فردا پخش می شه . همچنین بدلیل قصور مسوول چاپ بنر ، استن و بنر متاسفانه به دست ما نرسید که حداکثر تا فردا صبح می بایست این کار هم صورت بگیره

فعالین : رهبری-برخورداری-عطار-عبقریان - طوقیانی-خودم -با اندکی مسامحه زرگر 

همچنین از خانم ها فلاح و مرادپور قدردانی بشدت ویژه ای می کنم که با از خودگذشتگی و همیاریشون کمک بسیار بزرگی رو به بنده کردند !