کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران فیلم پرویز-گروه هنر و تجربه-

امروز (الان) دوستی به نام خانم عدنانی اومدن کانون و گله ای داشتن از یکی از اعضای کانون به نام آقای پشت مشهدی !!مبنی بر اینکه روز یک شنبه اومدن کانون و اعلام کردند که "فیلم "پرویز" قراره پنج شنبه توسط گروه هنر و تجریه در خانه هنرمندان ساعت 10 صبح به همراه نقد و بررسی" اکران بشه و حداکثر تا 15 نفر ظرفیت داره و هر کی دوست داره بیاد. و قرار شده که آقای پشت مشهدی این خبر رو تو وبلاگ بذارن ولی...نمی دونم چی میشه که یادشون میره یا هر چیز دیگه ...خلاصه این میشه که نمیذارن!!! 

حالا من اعلام میکنم دوستان هرکی مایل هست بره این فیلم رو ببینه هر چه زودتر با این شماره تماس بگیره (09360962756)

قیمت بلیطم هست 4500

در ضمن برای عضویت در این گروه هنر و تجربه و اطلاع از برنامه هاشون یه فرمی تو کانون هست، هر کی دوست داشت اسمشو بنویسه.

ممنون از شما

پریماه مرادپور

نظرات 6 + ارسال نظر
پرنیان فلاح چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 12:42

البته من 5 شنبه ها نیستم ولی مرسی که خبر دادی.

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 15:03

بله من متاسفانه یادم رفت خیلی عذر میخوام و اینکه خودم فردا میام.

عماد زردکوهی چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 16:17

بشدت دوست داشتم بیام اما متاسفانه جایی ام !
چرا همیشه در بیرون رفتن های جمعی من نیستم ...

شکور چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 23:28

من میخوام تو اون فرم باشم
شکورم

مرادپور پنج‌شنبه 6 آذر 1393 ساعت 22:30


واقعاً آقای زردکوهی!!!؟؟؟؟ چرا همیشه تو اینجور جاها جایی هستین؟؟؟؟

عماد شنبه 8 آذر 1393 ساعت 17:52

به خانم مرادپور : اینم از بخت بد منه والا !!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد