کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه/جلسه 27 آبان 93

با نام و یاد خدا آغاز میکنم.


 

 در ابتدا آقای شکوری،آقای زرگر،خانم صالح آبادی و آقای رهبری وقت خواستند.

آقای شکوری در ابتدا پیرامون موضوعات زیر صحبت کردند:

1.صحبت هایی که در جلسات و بین بچه ها انجام میشود باید پی گیری شود و به آن عمل شود.جلسه هفته گذشته پیرامون دو موضوع بحث شد که باید پیگیری میشد:1.اکران چند کیلو خرما توسط بچه ها عباس پور و 2.پیشنهادات و بحث هایی که پیرامون وبلاگ شکل گرفت(وظایف مسئول وبلاگ) 

آقای شکوری گفتن که اگر مسئول وبلاگ رسیدگی نمیکند،وظیفه دبیر است که به او گوشزد کند.و طبق گفته آقای زرگر اکران چند کیلو خرما اصلا برای داخل دانشگاه نبوده.

بحث دیگری که آقای شکوری مطرح کردند در رابطه با این موضوع بود که هر صحبتی که تو کانون میشه تبعات داره و مدیر اجرایی یک پروژه و یا کسی که در حال پیگیری کاری هستش حتما باید گزارش فعالیت بدهد و حتی اگر به بن بست رسیده است،اعلام کند(در رابطه با تغییراتی که قرار بود در وبلاگ داده شود و مسئولیت دبیر در رابطه با این موضوع)

2.در رابطه با پستی که آقای شکوری در وبلاگ گذاشته بودن:طبق آیین نامه هر تشکل دانشجویی باید استاد مشاور داشته باشد که در رابطه با طرح و علمی بودن آن نظر دهد.و در رابطه با کانون فیلم وعکس و پیرو صحبت هایی که با مدیر جدید انجام شد این استاد باید از اساتید دانشگاه باشد،حال آن که ما در دانشگاه دانشکده هنر نداریم و این که اساتید وقت کافی برای پی گیری کارهای ما را ندارند.و در این رابطه آقای حیدری با مدیر جدید جلسه ای داشتند که طبق گفته آقای زرگر نتیجه اش این شده است که برای این کارها معطل نماند بدون مشاور بررسی شود و کانون فیلم هچنان پیگیر پیدا کردن استاد مشاور باشد.


صحبت های آقای زرگر در این رابطه بود که:جلسه ای که قرار بوده با مدیر جدید گذاشته شود هنوز به نتیجه نرسیده است چون هنوز نتونستیم ایشون رو پیدا کنیم و ازشون وقت بگیریم.

صحبت بعدی در رابطه با طرحی بود که آقای غلامی مطرح کرده بودند،طرح نشریه امور فرهنگی که در این نشریه هر کدام از کانون ها صفحه ای مختص به خود داشته باشند.و در این رابطه نظر خواهی شد که آیا بچه ها با این موضوع موافق هستند یا نه؟که با رای گیری بچه ها به طور ضمنی موافقت کردن.

صحبت دیگر آقای زرگر در رابطه با فرم هایی بود که اول سال و در جشن ورودی ها بین بچه ها توزیع شد.این که بچه هایی که آدرس ایمیل دادند انتظار دارند که براشون فعالیت ها ایمیل شود و این موضوع هر چه زودتر باید پیگیری شود. 

و نکته اخر آقای زرگر این که  سمت هایی که معاون ندارند هر چه زودتر اقدام کنند.

خانم صالح آبادی در رابطه با کتابخانه صحبت کردند و این که اگر ممکن شد یک رای گیری بین بچه ها انجام شود تا بشود برای خرید کتاب های مرتبط با عکاسی از لحاظ مالی اقدام شود چون ما کانون فیلم و عکس هستیم و کتابخانه خیلی در رابطه با عکاسی کتاب ندارد.

و در آخر خانم نجاتی گزارش فعالیت در رابطه با برگزاری کلاس عکاسی دادند و این که استاد مورد نظرشون از تهران رفتن،

و با صحبت های خان صالح ابادی قرار بر این شد جلسه برای بررسی انتظارات ما از استاد و انچه که باید بگوید بررسی شود و خانم نجاتی مسئول هماهنگی و تشکیل این جلسه هستند.تا استاد مناسب انتخاب شود.

نظرات 8 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 21:27

اولین بحث من این بود که باید وقتی یک کاری بر دوش کانون گذاشته میشه (چه بر دوش مدیر چه بر دوش مسئول سمت چه بر دوش سمت) باید به یه نقطه برسه که یا موفقیته یا شکسته یا از بین رفتن کامل موضوع (که در مورد اکران چند کیلو خرما رخ داده).

همچنین در مورد نقل قولی که از من شد که «در آئین نامه آمده که...» محض جلوگیری از سوتفاهم عرض کنم که در جلسه هم عرض کردم «فکر کنم در آئین نامه آمده» نه اینکه قطعیت داشته باشه و شنیده ام که مدیریت جدید هم به همین استناد کرده ان.


شکورم

و البت که دست شما درد نکنه.
شکور

جهان چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 22:16

زرگر پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 14:43

ممنون

مریم حیدری پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 19:19

دست شما هم درد نکنه

خواهش میکنم
پرنیان

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 21:48

خواهش میکنم آقای شکوری، بله من همه صحبت های شما رو کاملا نوشته بودم ( حتی در حد سرفه کردن! ) ولی خب به طور خلاصه تر نوشتم.

asadi پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 23:35

آخ گزارش رو که دیدم تازه یادم افتاد منم یه چیزی میخواستم بگم.
پس پیشاپیش برای هفته بعد چند دقیقه ای وقت میخوام

شهسواریان جمعه 30 آبان 1393 ساعت 19:42

حضار جلسه :

شکوری
برخورداری
صالح آبادی
لطفیان
توفیقی
فلاح
مرادپور
جهانی پور
مریم حیدری
زردکوهی
زرگر
نجاتی
شیطان پور
ضمیری
ملک محمدی
اسدی
خاقانی
احمدی
یوسفی
و خودم

رهبری رو جایگزین شیطان پور کنید.
زرگرم

--------------------
فامیلی واقعیشونو نمیدونستم !
شهسواریان

ن.ش شنبه 1 آذر 1393 ساعت 17:43

حضار جلسه :

شکوری
برخورداری
صالح آبادی
لطفیان
توفیقی
فلاح
مرادپور
جهانی پور
مریم حیدری
زردکوهی
زرگر
نجاتی
رهبری
ضمیری
ملک محمدی
اسدی
خاقانی
احمدی
یوسفی
و خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد