کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دو تا استعفا

سلام به همه


عرض کنم که همین طور که در جریانیدبنده توی این ترم

مسئولیت لوکیشن و ارشیو رو برعهده دارم.


توی کانون اتفاقاتی افتاد(!؟ بگذریم) که باعث شده که واقعا من نتونم

دیگه این مسئولیت ها رو ادامه بدم البت متاسفانه.

بخاطر همین قصد استعفا از این دو مسئولیت دارم


 در پایان فقط و فقط از خانم حیدری و خانم شهسواریان خیلی

عذر میخام که دارم تنهاشون میذارم توی این سمت ها. واقعا راه دیگه ای نبود.


نظرات 7 + ارسال نظر
سعید پشت مشهدی جمعه 16 آبان 1393 ساعت 21:09

واقعا خسته نباشی خیلی خیلی زحمت کشیدی برای کانون تو این چند وقت اخیر

شهسواریان جمعه 16 آبان 1393 ساعت 21:18

ای بابا چرا آخه

شکور جمعه 16 آبان 1393 ساعت 21:24

حداقل لوکیشن رو نگه می داشتی. هنوز خانم شهسواریان آماده نیست بابا.
تو که مدیر اجرایی اکران نولان هستی، تا آخر ترم لوکیشن رو هم نگه می داشتی خوب. مگه چقد مونده.
شکورم

استعفا نده بابا
حداقل از لوکیشن استعفا نده
شکورم
..................
به زرگر هم گفتم که اگه یه روزی تو کانون حس نام خانوادگیم بهم دست بده چشمامو میبندم رو علایقم و پست میزارم
قربانی

به قربانی اهل خیر جمعه 16 آبان 1393 ساعت 21:56

حواست هست دوتا فامیلی داری؟
یعنی حس «قربانی» شدن بهت دست داده یا میخوای برای اینکه «اهل خیر»ی از سمت هات استعفا بدی؟!
شکورم

اگه دومی باشه که من دارم خلافش عمل میکنم حواست هست!
خانم شهسواریان هم بهم گفتند هنوز رای نیاوردن اونجایی که بهش رای دادند حق رای نداشتن
قربانی
-------------------
پس اگه «اهل خیر»ی حداقل تو لوکیشن بمون.
در مورد اینکه کی داره «قربانیت میکنه» بعداً ازت می پرسم.
این بحث رای نیاوردن خانم شهسواریان رو هم نفهمیدم
شکورم
...........................ِِ
اهل خیر بودن برای همه و همیشه
بوی نفاق میده حواست هست!
یعنی خانم شهسواریان نمیتونه مسئول لوکیشن
بشه چون توی رای گیری معاونت رای نیاورده
منم اون روزی قربانی شدم که بهای شمشیرمو طلب کردم
قربانی
-------------------------------
بابا خودت گفتی اگه استعفا بدی خلاف «اهل خیریت» عمل کردی. برا همین میگم که اگه اهل خیری لوکیشن رو حداقل داشته باش.
درضمن میگم برا کانون اهل خیر باش نه برای یک نفر یا حتی همه.
کی گفت برای کسی اهل خیر باشی. او بحث نفاق هم که بهت گفته بودم همچنان بهش معتقدم. ولی ربطی به حرف من نداشت.
و درضمن. بازم که مختاری شدی که.
به هر حال این بحث ها فقط شد ادبی. به نظر خود من، اگه حداقل لوکیشن رو رها نکنی، خیلی به خیر و صلاح کانونه. ولی خودت می دونی قناری.
شکورم
...........................
اون مفروضات پذیرفته شده عرفی بود اگهه قصد ورود به بحث بود. در نظرم جز این میشد
سیستماتیک فکر میکنی ولی
گاهی باید حقی ضایع تا شری خوابانده شود
قربانی

علیرضا موسوی جمعه 16 آبان 1393 ساعت 22:49

احسنت

asadi جمعه 16 آبان 1393 ساعت 22:54

!!!!
تازه میخواستم کامنت بذارم چرا شما برای شورای مرکزی کاندید نشدید؟
چرا آخه ......
استعفا ندید و ...(این سه تا نقطه خیلی مهم تر از کلمه قبلیشه)

خسته نباشید و
باشید ... همچنان که بودید ...

ممنون ولی
دوستان به جای ما!!!!!!:کلافه
قربانی

زهرا شاه توری سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 15:43

من الان دارم فکر می کنم چه طوری این دو تا مسئولیت رو با هم انجام میدادید.
آقای قربانی مسئولیت آرشیو به من هم وفا نکرد.ینی خیلی فشارش زیاد بود.دوستان همه انتظار داشتند.البته گذشته ها که گذشته.الان دارم در غباری از خاطرات صحبت می کنم.
خسته نباشین به هرحال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد