کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فربد هنوز هست؛ اَند اُلوِیز ویل بی.


من فربد بودم، و هنوزم هستم.


خواستم یادآوری کنم که من هنوز سر این حرفم که برای اکران هایِ تویِ تالایِ ابوریحانتون پیانو می زنم هستم. و از اون جایی که شرِ کنکورِ شیطانی م هم کنده شد؛ حاضرم واسه اکران های تویِ تالارِ مولوی هم با اون پیانویِ نیمه-مرده پیانو بزنم.


فقط از این به بعد مثلِ دفعه ی قبل نشه که یهو خودِ روزِ اکران و حتی اونم چند ساعت قبل از اکران بهم زنگ بزنین؛ خب معلومه که احتمالِ اینکه نتونم بیام فراوونه.


خداییش عضو از این بهتر داشته تا حالا کانون؟؟!


خلاصه که اینجوری.



فربد


نظرات 2 + ارسال نظر
شکور جمعه 16 آبان 1393 ساعت 19:01

بابا فربد

سعید پشت مشهدی جمعه 16 آبان 1393 ساعت 21:01

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد