کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران فیلم Interstellar

سلام به همه


  

همون طور که میدونید امروز7 نوامبر هست اولین روز اکران

عمومی فیلم جدید کریستوفر نولان البته دو روز پیش هم تو شرکت 

ای مکس اکران خصوصی داشته. که همین روز اول 1.5 میلیون دلار

فروش کرده و در صدر باکس افیس قرار داره.فعلا که خیلی زوده در مورد فیلم

اظهار نظر بشه ولی فعلا ریتش تو 9/2:imdb و منتقدان هم 75 بهش دادن

قرض از این پست هم اطلاع رسانی بود و هم اینکه در اولین فرصت که کیفیت

خوبش بیاد قصد اکرانش رو دارم



نظرات 6 + ارسال نظر
زرگر جمعه 16 آبان 1393 ساعت 13:40

آفرین

برخورداری جمعه 16 آبان 1393 ساعت 14:09

عماد زردکوهی جمعه 16 آبان 1393 ساعت 14:25

خوبه
اکی شد واسه کمک هستم
به این نمره هام زیاد دلخوش نکن
جو اولیه ایجاب می کنه

تاکیدت رو عشقه
قربانی

شکور جمعه 16 آبان 1393 ساعت 18:58

بسیار عالیست
به نظرم اگه اکران بکنیم، شبیه اتفاقی که برای شوالیه ی تاریکی بر می خیزد می افته چون حس میکنم خیلی ها منتظر اومدن فیلم هستن
فقط اگه سریع اقدام نکنیم، به محض اینکه فیلم برسه، همه می بیننش


شکور

عطار جمعه 16 آبان 1393 ساعت 19:53

بسیار کار پسندیده ای هست
فقط امیدوارم فیلم قابل سانسور باشه و تو این زمینه به مشکل نخوریم.

پرنیان فلاح جمعه 16 آبان 1393 ساعت 20:12

وای، صد در صد موافقم، من عاشق فیلم های نولان هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد