کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت و اعلام فعالین تست فیلمبرداری فیلم عماد زرد کوهی

سلام به همه



همین طور که واقفید چهارشنبه تست فیلمبرداری

فیلم عماد زرد کوهی بود همه چیز عالی و مرتب

از 7 صبح تا 16:30برگزار شد ما یه گروه سیزده نفره

بودیم که درسته کم تجربه هستیم (البته به جز مهدی رسولی و عطار)

ولی واقعا تا هرچه قدر در توانمون بود سر این کار گذاشتیم

انشاالله نتیجه خوبی داشته باشه


اعلام فعالین :......

پیش تولید


- عماد زرد کوهی

-مهدی رسولی

- امیر حیدری

-مصطفی عطار پور

- محمد مهدی اهل خیر (قربانی)


با تشکر از خانم جهانی پور که تجربه های مدیر تولیدشون

رو با من درمیون گذاشتند و استفاده بردم


تولید


کارگردان: عماد زرد کوهی

مشاور کارگردان : مصطفی عطار پور

منشی صحنه : الهه پاکپور

فیلمبردار : محمد مهدی رسولی

دستیار فیلمبردار :فرشته مینایی

صدابرداران : وحید شجاعی و محمد دوستی

بازیگران :محسن قدکساز ، مائده کریمیان

پرنیان فلاح ، پریماه مراد پور ،

مدیر تولید : محمد مهدی اهل خیر (قربانی)

دستیار تولید : پرنیان فلاح


با تشکر از

خانم ها : نجاتی ، برخورداری

اقایان : زرگر ، عبقریان ، ملک محمدی

و همه دوستانی که به من در این پروژه کمک کردند

و ذهن داغون من یادش نمیاد .


در پایان از طرف خودم و عماد زرد کوهی از همه عوامل خوب این کار

تشکر میکنم و امیدوارم پارت دوم این کار زودتر شروع بشه

که با این دوستان دوباره همکاری کنم







نظرات 3 + ارسال نظر
شکور پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 16:46

بسیار هم عالی
خسته نباشید
ایشالا که بقیه اش رو هم می سازه شروع میکنه تدارک کار بعدی رو چیدن
این مهدی قربانی من نمیدونم چه مرگشه که هنوزم که هنوزه نتونسته فیلمش رو بسازه
شکور

عطار پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 19:03

خسته نباشید به تمامی عوامل عزیز
ایشالا کار خوبی بشه

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 20:40

من اولین تجربه ام بود.تجربه ی خیلی خوبی بود.دست همه درد نکنه و خسته نباشید.(آقای قربانی ی عکس دسته جمعی میذاشتید ای کاش!!!)

یه پست مینویسم عکسا رو اونجا میزارم
نگران نباشید
قربانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد