کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری معاونت مالی

این پست سه روز سنجاق است




سلام به کانونی ها


در پستی که من برای معاونت مالی گذاشتم هیچ کس اعلام آمادگی نکرد. 

با آقای حیدری حضوری صحبت کردم ، ایشون اعلام آمادگی کردن.

به گزینه ی مورد نظرتون رای بدید+آقای حیدری


مفتخر میفرمایید.



نظرات 16 + ارسال نظر
شهسواریان سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 12:45

خانم باقری هنوز فعالین اکران رو اعلام نکردن که من حق رای داران رو اعلام کنم. هم برای این رای گیری و هم برای اکران تلقین. در ضمن این شیوه اصلا شیوه ی خوبی نیست که باید معطل بمونیم تا مدیر اجرایی فعالین رو اعلام کنه، خیلی بهتره که مدیر اجرایی رو موظف بدونیم که کسانی رو که برای اکرانشون زحمت کشیدن رو حداقل بعد از 2 روز اعلام کنه. این قضیه خیلی آزاردهنده اس برای من (نه تنها من بلکه هر مسئول حق رایی) که نمیتونم به موقع مسئولیتم رو انجام بدم
مسئولین پاسخگو باشید لطفا

من از مسئولین نیستم ولی باس عرض کنم مورد خانم باقری، یک مورد کاملاً استثنائی بوده تا به امروز.
اینقد بزرگش نکنیم.
می تونستیم با مامور کردن یکی از اعضای تیمشون توسط رای گیری مشکل رو حل کنیم.
نیاز به تدبیر دبیر و مسئول اساسنامه داشت
شکور
----------------------------
بزرگش نمی کنیم اما برای بعد لازمه که بدونیم در چنین شرایطی چیکار باید کرد :)
شهسواریان

محمد سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 12:59

سلام خدمت شما. در پستی دیدم پیرامون ارشد سینما گفته بودید. بنده قصد شرکت در کنکور ارشد سینما رو دارم. همه اطلاعات اینترنتی را هم خوانده ام. اما از زبان شما که قبول شده اید میخواستم بشنوم که بهترین راه برای قبولی چیست؟

فکر کنم یه اشتباهى شده !
نجاتى
-----------------------------------
مخاطب آقای محمد نویسنده‌ی این پُست نبوده. یک نفر کمک کنه!
قدکساز
----------------------------
به من مراجعه کنند
ملک محمدی 09374178467
----------------------------
مگه شما ارشد سینما قبول شدین که به شما مراجعه کنن؟!
نجاتى
------------------------------------------------------------
اون پست مال من بوده ( به نجاتی )
ملکم

برخورداری سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 17:53

آقای حیدری

مریم حیدری سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 23:12

موافق

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 01:55

موافق

شهسواریان چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 11:16

موافق

اسدی پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 08:59

موافق

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 15:01

موافق

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 20:41

موافق

رضا ی.د جمعه 9 آبان 1393 ساعت 02:39

موافق

سلام جمعه 9 آبان 1393 ساعت 12:35

سلام دوستان
ببخشید از اینکه اینجا سوالمو مطرح می کنم. می خواستم بپرسم کلاس مقدماتی عکاسی چی شد؟ برگزار نخواهد شد؟

عطار جمعه 9 آبان 1393 ساعت 14:32

موافق

محسن قدکساز جمعه 9 آبان 1393 ساعت 15:07

با آقای حیدری موافق نیستم.

عبقریان جمعه 9 آبان 1393 ساعت 18:50

موافق

زرگر جمعه 9 آبان 1393 ساعت 19:04

موافق

شهسواریان دوشنبه 19 آبان 1393 ساعت 20:22

دارندگان حق رای :

احمدی
توسلی
قاسمی
یوسفی
پیروزبخت
مثبت
ارشادی
طلایی
حاجیلو
خاقانی
ملک محمدی
غلامی
مقدم
باقری
حق طلب
طلاکوب
همایون روز
امیر حیدری
زرگر
قدکساز
نجاتی
برخورداری
مرادپور
صالح آبادی
جهانی
ضمیری
یوسف دوست
حیدری
محمدنیا
خداقلی
اسدی

حد نصاب : 7

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد