کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کتابخونه مرتب شد

سلام

من امروز و یکشبنه ی هفته ی قبل رو اختصاص دادم به مرتب کردن کتابخونه و لیست برداشتن از کتابای موجود.

تقریبا 90 درصد کار انجام شده. یکی از ورودی های جدید، آقای احمدی، مشغول نوشتن یه برنامه واسه کتابخونه هستن که توش لیست کاملی از اعضا و کتاب های موجود وجود خواهد داشت. این طور که من امروز با ایشون صحبت کردم برنامه ی خیلی خوبی میشه 

فقط چندتا نکته:

- کسایی که هنوز کتاب دستشون دارن لطفا بیارن تحویل بدن یا من اطلاعاتشو بنویسم دوباره ببرن.

- در مرتب نگه داشتن کتابخونه کوشا باشید 

- تا وقتی که برنامه ی کتابخونه نوشته بشه لطفا(مثله گذشته) اگه کتابی بر میدارید حتما تو برگه هایی که مخصوص امانت گرفتن کتابه و تو قفسه ها هست یادداشت کنید.

- لطفا فعلا از کتابای سمت راست ردیف اول و دوم (از بالا) کتاب به امانت نبرید و اگه برمیدارید بذارید از همون جایی که برداشتید.

خیلی ممنون


فعالین: خودم، آقای احمدی

دکترین: آریستوکراسی اشکان و دیکتاتوری چراغ / دوم: آنچه توپفکن می گوید...

به نظر میاد توپشکن، با دیدن اتفاقات منفی و عجیبی که در پست رای گیری معاونت آرشیو رخ داد، کلاً به این نتیجه رسید که نباید سیستم حاکم بر کانون به شکلی باشه که در حاکمیت اون همچین اتفاق خنده داری امکان وقوع داشته باشه. بنابراین در مورد تغییر سیستم پیشنهادی کرد و گفت که من هم در بحث دخالت کنم. بعد از اون چراغ و همچنین افراد دیگه هم وارد بحث شدن. قرار شد وقتی فیلمبرداری دلقک تمام شد، من هم در جریان دخالت کنم. از پایان فیلمبرداری من همش دارم به حرفای گفته شده فکر میکنم و می نویسم. نتیجتاً متن بلندی شده که برای اینکه خسته نشید، قسمت قسمت، در وبلاگ به نظرتون می رسونم.

بنابراین این صحبت ها در رابطه با بحث های رخ داده شده در این سه پست و بعضی نظراتش هستن: پست اول. پست دوم. پست سوم.   ادامه مطلب ...

کیا هستند!!!!!!!!!!!!

سلام به همه


دوستان عرض کنم که با توجه به نبود عضوی که بتونه ویرایش فیلم هایی که

قصد اکرانشون رو داریم انجام بده و یا بخاد انجام بده واز طرفی دیگر عباس شکوری 

میخاد کلاس پیشرفته تدوین رو برگزار کنه. به سفارش بعضی از دوستان قصد دارم

دو سه جلسه کلاس برای اموزش ویرایش فیلم ((نه تدوین فیلم)) برگزار کنم 

که هم دو سه تا ویرایش کننده فیلم داشته باشیم و هم یه امادگی باشه برای افرادی 

که میخواهند سر کلاس تدوین عباس شکوری رو بروند


عزیزانی که قصد شرکت در این کلاس رو دارند تو همین پست اعلام کنند

دکترین: آریستوکراسی اشکان و دیکتاتوری چراغ / اول: شرح مشکل

به نظر میاد توپشکن، با دیدن اتفاقات منفی و عجیبی که در پست رای گیری معاونت آرشیو رخ داد، کلاً به این نتیجه رسید که نباید سیستم حاکم بر کانون به شکلی باشه که در حاکمیت اون همچین اتفاق خنده داری امکان وقوع داشته باشه. بنابراین در مورد تغییر سیستم پیشنهادی کرد و گفت که من هم در بحث دخالت کنم. بعد از اون چراغ و همچنین افراد دیگه هم وارد بحث شدن. قرار شد وقتی فیلمبرداری دلقک تمام شد، من هم در جریان دخالت کنم. از پایان فیلمبرداری من همش دارم به حرفای گفته شده فکر میکنم و می نویسم. نتیجتاً متن بلندی شده که برای اینکه خسته نشید، قسمت قسمت، در وبلاگ به نظرتون می رسونم.

بنابراین این صحبت ها در رابطه با بحث های رخ داده شده در این سه پست و بعضی نظراتش هستن: پست اول. پست دوم. پست سوم.

ادامه مطلب ...