کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برنامه های در حال تلاش

1- تلاش برای تشکیل کلاس چهره پردازی و گریم / خانم فلاح

2- تولید فیلم پایان دلقک / عباس شکوری

3- تلاش برای اکران اینسپشن / ؟؟؟؟

4- تلاش برای اکران لبه ی فردا / عباس شکوری، امیر حیدری

5- تلاش برای برگزاری اولین جلسه ی کانون 5شنبه ها / عباس شکوری

6- تولید فیلم کوتاه این دزدان احمق / مصطفی عطارپور

7- انتخابات / خانم برخورداری
8 - جشنواره وحشت 2 / پشت مشهدی*


مواردی که فراموش کرده ام متذکر شید.

شکور

* اضافه شده توسط پریسا جهانی پور در تاریخ 4 آبان ساعت 21:15

(آقای شکوری نتشون مشکل داشت از من خواستن که این مورد رو اضافه کنم)

صورت جلسه

سلام

آقایان حیدری، زرگر، عطارپور و قربانی وقت خواستن برای صحبت.


آقای زرگر در مورد برنامه ای که برای ورودی های جدید داشتیم پرسیدن که چی شد قضیش. 

آقای حیدری جواب دادن قرار بود بذاریم که مسئولش پیشنهاد داده بذاریم واسه بعد از اکران خسته نباشید ولی الآن دیگه خبری ازش نیست!

 

ادامه مطلب ...

اولین اکران بلاک باستری/چه کسانی عضو تیم ما خواهند بود

تا 4 روز پس از انتشار سنجاق است.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f9/Edge_of_Tomorrow_Poster.jpg

من و احتمالاً امیر حیدری، قصد داریم بعد از گذشتن چند روز از عاشورا، به هدف ادامه ی جذب ورودی های جدید، اولین بلاک باستر ترم رو اکران کنیم (مگه تا اون روز یکی دیگه این کار رو بکنه.)

در مورد فیلم می تونید به این پست ها مراجعه کنید:

پست اول. پست دوم.

از همین الان گفتم تیم رو جمع کنم.

برای تدوین مجدد، طراحی پوستر و بنر و تراکت، تبلیغات و نظم روز جلسه نیاز به نیرو هست.

کسی دوست داره تو تیم برگزار کننده باشه؟

مسئولیت نشریه ی کانون

 از این لحظه من همچنان که رسما هم مسئولیتی نداشتم.مدیر مسوول و سر دبیر خانم حیدری وخانم ترابی بودن و من قصد داشتم کمک کنم . دیگر مسئولیتی ندارم. تنها گزارش کاری هم میتونم بدم اینه که یک سری متن جمع شده از مدت ها پیش دوستانی که می خوان کارو ادامه بدن میتونن بیان اینارو از من بگیرن واینها به عنوان امانت پیش منه. دوستانی که میگن فعالیت می خوان بکنن وایراد وارد می کردن بسم الله چون در زمان من این دوستان یک خط هم به من نوشته تحویل ندادن.

کسی نبود که من بتونم کاری انجام بدهم اشتیاقی هم ندیدم دوستان خودشون پیگیری کنن

هرگونه نقدی به نشریه وانجام نشدن و.. از این لحظه دیگه به من وارد نیست...

دوستان کار بلد بفرمایند انجام دهند.

والسلام

تست فیلمبرداری (پروژه فیلم عماد زردکوهی)


سلام به همه

همین طور که در جریانید عماد زردکوهی قصد داره

چهارشنبه این هفته تست فیلمبرداری بگیره

بنده هم مدیر اجرایی این پروژه هستم و مهدی رسولی

فیلمبردار حرفه ای این کار.


مهدی رسولی طبق معمول به یه دستیار نیاز داره

دوستانی که مایل هستند دستیاری مهدی رسولی رو 

تجربه کنند تو این پست اعلام امادگی کنند که مهدی طبق

صلاحید خودش انتخاب کنه

ممنون

جلسه


فردا (شنبه) جلسه داریم
لطفا به کانون بیاین و چند دقیقه هم بمونید تا کم کم بچه ها جمع شوند.