کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پروژه ی شخصی: کانون 5شنبه ها - تحلیل ها و کارگاه های فنی و هنری

عرض شود که در تابستان من کانون های 5شنبه رو راه انداختم که اگه اشتباه نکنم 4 هفته انجام شد و خوب بود. الان به فکر راه انداختن مجدد این برنامه ام. امیدوارم که شروعش بامن باشه و بعدش فقط مدیریت کلان رو به عهده بگیرم و دوستان دیگه با گرم شدن تنور 5شنبه ها، هر 5شنبه یکی مدیر اجرایی بشه.


برنامه هایی که در 5شنبه ها خواهیم داشت از این قراره: 

 

1- نقد و بررسی های فیلم به ویژه فیلم های کوتاه

2- کارگاه موضوعی جلوه های ویژه با تدریس علی محیط

3- کارگاه موضوعی تدوین پیشرفته از خودم

4- جلسات آسیب شناسی کانون

5- اتاق فکر برای برگزاری فعالیت های جدید


قطعاً در صورتی که اوضاع مرتب باشه، برنامه های دیگه هم اضافه میشه.

ایده ی احیای مجدد کانون 5شنبه ها از خانم مردیها بود که من تلاشم رو شروع میکنم تا ایشالا هفته ی بعد، اولین جلسه اش برگزار بشه.

تلاش بر اینه که اعضای قدیمی با توجه به شاغل شدنشون، با شروع این پروژه، مشارکتشون رو بیشتر بکنن.

مخصوصاً دنبال احیای حضور زینل و فرامرزی هستم.

در مورد حرفای توپشکن هم صحبت خواهم کرد که می تونه تا اندازه ای به این جلسات مربوط بشه.

این ایده روش فکر شده ولی زحمت داره بنابراین چنانچه با شروع پروژه استقبالی که پیش بینی کردم رخ نده، یا خیلی قضیه سخت بشه، کنسل خواهد شد.

شکور

نظرات 8 + ارسال نظر
سعید ایزدی سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 01:16 http://kafankhafan.blogfa.com

بنده به شدت خوشحال میشم اگه همچین چیزی شروع بشه.
مخصوصا حضور خانم مردیها و علی محیط بسیار باید جالب باشه.
کلاس تدوینم اگه برگذار بشه که دیگه عالیه.
تا جایی که من می دونم زینل 5 شنبه ها هم سر کاره.

سلیمیان سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 01:26


بسیار هم عالی...

زرگر سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 07:37

بسیار ایده جالبیه

شهسواریان سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 07:46

بسیار خوب است :)

پیروزبخت سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 20:21

چ پروژه خفنگی!
لایک

عطار سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 22:14

ایده خیلی خوبیه
اگه بتونم حتما میام

مرادپور چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 22:50

خیلی هم خوووب.. .اگه صبح ززود نباشه جلسات سعی میکنم بیام

به خانم مرادپور جمعه 2 آبان 1393 ساعت 23:13

مطمئنید اگه صبح دیر باشه، میاید؟
خبر دارید که؟
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد