کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تغییر روز جلسه هفتگی/رای گیری

با توجه به اهمیت جلسات هفتگی کانون فیلم،و این که دو هفتس که جمعیت برا تشکیل جلسه کم هست

و در خواست تعدادی از بچه ها برا تغییر روز جلسه این پست رو میزارم.در واقع این پست رای گیری

برای تعیین روز قطعی جلسه هست.و دوستان دقت کنید درسته ملزم نیستید به حضور در جلسه

 ولی خواهش میکنم دوستان اگر به روز خاصی رای میدید سعی کنید خودتون اون روز حاضر باشید.


1-شنبه 12-13

2-یکشنبه 12-13

3-دوشنبه 12-13

4-سه شنبه 12-13

5-چهارشنبه 12-13


خواستار چند روزی سنجاق از مسئول وبلاگ هستم. 

                                                                                                     

                                                                                       خوب باشید

سروسامان دادن به کتابخونه

سلام

از دوستانی که کتاب از کتابخونه کانون برداشتند درخواست میکنم حداکثر تا هفته آینده کتابا رو بیارن تا یه سرشماری کلی از کتابای کتابخونه بکنم و اطلاعاتشونو (ناشر، نویسنده، عنوان و...) ثبت کنم تا یه لیست کامل از کتابای موجود داشته باشیم.



لطفا یکی دو روز سنجاق بشه

دکترین: تولیدات کانون به سبک دوران طلایی انجمن های سینمای جوان رخ می دهد

نکته ای بود که از بیخ و بن فراموش کرده بودم و الان که داشتم برنامه ی هفت رو می دیدم یهو یادش افتادم:

در برنامه اشاره شد که دوران طلایی تولید فیلم کوتاه دورانی بود که می گفتند بچه های تولید، به صورت هیئتی دور هم جمع می شدند و هر کس با تخصصی که داشت، قسمتی از کار رو برعهده می گرفت. به این شکل همه ی تخصص های لازم برای تولید یک فیلم جمع میشد و چیزی که باعث میشد فیلم تولید بشه، این تجمیع تخصص ها به شکل هیئتی بود.  

ادامه مطلب ...