کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نقد و بررسی

به پیشنهاد یکی از بچه های ورودی جدید زمان ها و روزهای رو مشخص کنیم و بچه های کانون در مورد فیلم ها یا کارگردانهای به نقد و بررسی آن بپردازند 

من خودم خیلی با این طرح موافقم از پچه ها در خواست دارم هر جوری هست این طرح رو عملی کنیم


هشدار و هشدار

هشدار به هیچ وجه دانلودها را متوقف نکنید مگر برای دانلود فایل های حجیم کانونی یا با اجازه مسئول دانلود  , در غیر اینصورت به جد برخورد میشود

یک پیشنهاد: معرفی اعضا توسط خود اعضا

این روزها درگیر فیلمبرداری بودم. و متاسفانه الان هم درگیر امتحانم. صحبت های مفصلی هست که هرچه زودتر میخوام در وبلاگ بذارم ولی تا سه شنبه هفته ی بعد وقت نمیکنم. اجالتاً پیشنهاد می کنم که در ادامه ی پیشنهادم برای ایجاد موضوع «معرفی اعضا» که انجام شد، دوستان هر کدوم یک پست بذارن، اول پست یک عکس خوب از خودشون بذارن و در «ادامه ی مطلب» بیان در مورد خودشون این توضیحات رو بدن:  ادامه مطلب ...

دوره ی عکاسی مقدماتی:این یک رای گیری است؟


سلام خدمت کانونی های فعال و خسته ی این روزها


راجع به برگزاری کلاس عکاسی قبلاً پست گذاشته بودم که دوستان با نظران پربارشون واقعا شرمنده م کردن. 

در روزهای آینده اقدام خواهم کرد برای برگزاری دوره ی مقدماتی با استاد حسین نوشیر. 

منتظر موافقت ها و مخالفت های شما هستم.

با تشکر از خانم ها شهسواریان و طلاکوب که اهمیت دادن و نظراتشون رو در پست قبل اعلام کردن :-)

صورت جلسه!

بیشتر از 24 ساعت از تشکیل جلسه گذشته. زرگر لطفا صورت جلسه رو در وبلاگ قرار بده.
(البته میدونم درگیر بلیط فروشی بودی و سرت بسیار شلوغ بوده.)

اکران فیلم خسته نباشید!!

سلام...

خسته نباشید 

دوستان کانونی واسه امروز و سه شنبه شدیدا به نیرو نیاز داریم ...

بیاییییییییین......