کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به همه‌ی نویسندگان / یک بار برای همیشه

این پُست سنجاق است.

سلام

همونطور که مستحضر هستید بنده مسئول جدید ارتباط اینترنتی هستم.

از الآن برای همه مشخص کنم که عمل نکردن به شیوه نامه ی استفاده ی نویسندگان از محیط وبلاگ فقط یک بار امکان پذیره و تکرار بعد از اولین تذکر منجر به تعلیق اکانت میشه.

همین.

نظرات 7 + ارسال نظر
حق طلب شنبه 19 مهر 1393 ساعت 18:28

آقای عبدی لطفا برگردید:

سعید چ.ع شنبه 19 مهر 1393 ساعت 22:48

لایک.

شکور یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 12:33

یا ابالفضل.
یعنی منظورت اینه که اگه مثلاً یکی، یادش بره پستش رو موضوع بندی کنه، بهش تذکر میدی و اگه مثلاً یه سال دیگه یه بار دیگه یادش بره موضوع بندی کنه، یوزرش رو می بندی؟
این حد سخت گیری فکر میکنی لازمه؟ و با آزادی بیان مورد تاکید در کانون در تعارض نیست؟
هرچند برای مدیریت باید قائل به تجویز وسایل هم باشیم ولی به نظر من مطابق با همون حقی که اساسنامه به مسئول وبلاگ داده عمل بشه بدون کشیدن خط و نشون های افراطی و از اضافه کردن قواعدی که بهترش قبلاً وضع شده، پرهیز بشه.
البت برای خودم فرقی نمیکنه چون قطعاً شیوه نامه رو بیش از حد عرفی رعایت کرده ام و می کنم.
شکور

منظور قدک دو اشتباه یکسان پشت سر هم هست گمونم.
حیدری

امیر حیدری یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 12:55

اورین بر تو. فقط حواست باشه به همزمانی.

مریم حیدری یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 13:33

طلاکوب یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 19:10

احسنت به این قاطعیت.

شکور یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 22:39

کلی از نظرات از جمله نظر من حذف شده. علت چیه؟
شکور

به نظرم یک یا چند لعنت الله علیه(م) بنا دارن که اذیت کنن.
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد