کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من باب اتفاقات اخیر

کلبه ی کوچکی اما پر است از قانون
نام این کلبه ی زیبا شده است کانون
در درون دل این کلبه ی ما فیلم جاریست
در میان همه کانونیها هم یاریست
گرچه بعضا سخنی بین همه تقسیم است
بنده خود کینه ندارم زکسی تفهیم است؟
ما رفیقیمو ز دوستان چشم یاری داریم
(خود غلط بود) به هیچ وجه نمیپنداریم
زندگی ها بیاموزتت این کلبه ی ما
دوستی ها بسازد نقطه کانونیه ما 
گر کسی کج برود .............
من که باشم که قضاوت کنمش؟


به همه‌ی نویسندگان / یک بار برای همیشه

این پُست سنجاق است.

سلام

همونطور که مستحضر هستید بنده مسئول جدید ارتباط اینترنتی هستم.

از الآن برای همه مشخص کنم که عمل نکردن به شیوه نامه ی استفاده ی نویسندگان از محیط وبلاگ فقط یک بار امکان پذیره و تکرار بعد از اولین تذکر منجر به تعلیق اکانت میشه.

همین.

افیش دوباره دوربین کانون

سلام به همه

بنده برای فیلمبرداری کار یکی از اعضا که یکشنبه هفته قبل بود و به اطلاع رسوندم دوباره قصد دارم 

بدلیل اینکه فیلمبرداری به روز چهارشنبه ادامه پیدا کرده. دوربین کانون رو دوباره برای چهارشنبه

افیش کنم 

دوستان لطف کنند رای بدن. اری یا نه

چاره اندیشی : وضعیت اسفبار سیستم کانون / در حد یک پیشنهاد نه یک مانیفست پر زرق و برق ملتهب کننده

در یک کلام سیستم فعلی کانون تشابه زیادی دارد به : یک زباله دانی مشحون از اجناس  قیمتی .

هرچند از منظر محتوا آثار درخوری را در خود نهادینه کرده است اما این امر به هیچ عنوان از زباله دانی بودن آن چیزی نمی کاهد !


به جای بسط کلمات و بافتن جملاتی در وصف ساحت این بزرگوار ارجاعتان می دهم به یک بار ملاحظه ی کلی  فضای آرشیو !

با وضعیت کنونی سیستم نه مسءول فعلی و نه هیچکس دیگر حتی اگر بخواهند هم نمی توانند قدم از قدم بردارند .


اساسا از عمده معضلات سیستم ، فضای (سرگیجه آور) آن است که می تواند در سه مقوله بگنجد :

اول (مهم ترین) : پراکندگی موضوعاتی با محتوایی (واحد) و دسته بندی ای (یکسان) در جای جای سیستم

دوم (مهم تر)   : عدم توجه دوستان کاربر در استفاده ی صحیح و توام با نظم  از فضای سیستم

سوم (مهم)    : چندپارچگی درایو های سیستم کانون و مشکل کمبود فضا


هرچند ذکر این مسائل از بدیهیاتیست که هر فردی که یکبار هم چشمش به سیستم کانون افتاده باشد به صراحت این نکات را در می یابد اما تمام این تطویل من باب آن بود که همان سوال تکراری و همیشگی این بار به مانند رابطه ی همنشینی اعتماد و بانک ملی ایران مطرح شود که :

چه باید کرد ؟؟؟

 

ادامه مطلب ...